Gå til innhold

FU; Har du lett lesbar håndskrift, og er den pen?

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

He-he :-)

Jeg må gjerne ha en tynn penn, sånn enkel BIC-penn på litt grovt papir, da kan jeg briljere. :-)

Glatt papir er ingen suksess her heller, nei.

Jeg også merker at det er stor forskjell på hvilke penner/papir jeg bruker. Jeg har måttet lære meg til å skrive med høyre hånd, og det har jo gått så som så. Men det er stoor forskjell på hvor fint/lett det går med noen penner/papir, og med andre. Så jeg har noen "høyrehåndsyndlingspenner" ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• Caloni Makaroni

4

• Mrs. Wallace

1

• fresja

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skriver stygt, syns jeg selv. Jeg kan aldri huske å ha fått noe komplement for håndskriften.

streker paa veggen..!
Skrevet

nehehei ;)

Høres kinki ut og være venstre-hendt ja ;p

Skrevet

Ja, jeg skriver ganske pent når jeg anstrenger meg. Når jeg skal skrive fort, er det nok ikke så pent, men leselig.

Skrevet

Har ofte fått høre at jeg skriver så pent. Vet ikke akkurat om det stemmer, men jeg skriver tydelig iallfall. Føler jeg da :)

Skrevet

Nei det skal være sikkert at eg ikke har, og at den ikke er.

Håndskrifta mi ble ødelagt på forelesningssalene på slutten av 80-tallet, og siden har den ikke kommet seg igjen.

Må virkelig ta meg sammen og skrive saaakte hvis noen andre skal skjønne det jeg skriver.

PC går mye fortere og er vanligvis helt lesbart ;-)

Skrevet

Håndskrifta mi ble ødelagt på forelesningssalene på slutten av 80-tallet, og siden har den ikke kommet seg igjen.

Må virkelig ta meg sammen og skrive saaakte hvis noen andre skal skjønne det jeg skriver.

Du er lege?

;-)

Skrevet

Jeg skriver tydelig, selv når jeg skriver fort, men ikke pent. Jeg er høyrehendt.

Skrevet

Hihi, inspirert av den andre tråden? ;)

Jeg har egentlig et utall forskjellige håndskrifter. Det kan bli pent om jeg tar det med ro.

Jeg har slitt fælt med skader på venstrearmen de siste par årene, så jeg skriver rimelig bra med høyre nå. Det blir ikke like pent, og det går ikke like fort, men det duger når jeg har for mye smerter i venstre.

Noen ganger er jeg redd for å bli tatt for fusk på eksamen/prøver, for jeg leverer stort sett inn oppgaver med rundt tre forskjellige håndskrifter, så det ser sikkert litt suspekt ut ;)

Ja. :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja. :-)

Men er det Tapir du tenker på studentbokhandel, eller? Ble så nysgjerrig på slike penner, serru!

Skrevet

nesten ;-)

Skrevet

Jeg skriver pent når jeg går inn for det, da er det faktisk ganske nydelig. Når jeg bare skal notere noe i full fart for meg selv er det bare grufulle kråketegn.

Skrevet

Jeg skriver pent når jeg går inn for det, da er det faktisk ganske nydelig. Når jeg bare skal notere noe i full fart for meg selv er det bare grufulle kråketegn.

Den er riktignok lesbar, men pen..absolutt ikke.

Skrevet

Jeg vet at min håndskrift er lett leselig og jeg har fått mange kommentarer på at jeg skriver pent. Så det kan ikke være så ille.

Det er som regel jeg som skriver på kort og lignende hjemme hos oss.

Skrevet

Ja, jeg tror jeg har ganske pen håndskrift.

Skrevet

Men er det Tapir du tenker på studentbokhandel, eller? Ble så nysgjerrig på slike penner, serru!

Nei, jeg tror Studentsamskibnaden er selvstendig, ikke under tapir.

Pennene jeg snakket om er gode, men du finner like gode penner som ikke spesielt er venstrehendtpenner. Så lenge blekket tørker ekstremt fort, går det bra.

Skrevet

Pennene jeg snakket om er gode, men du finner like gode penner som ikke spesielt er venstrehendtpenner. Så lenge blekket tørker ekstremt fort, går det bra.

Tapir er under SiT:) En del av SiT service. En liten saksopplysning bare;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, skjønner jo forsåvidt det. Men det er liksom ikke barebare å stå der og prøve en og en penn og se hvilken av dem som tørker fortest ;)

Får sjekke om de har noe sånt på Tapir også en dag. Er ikke riktig sikker på hvor jeg finner en SiT-butikk (og du trenger ikke svare på det heller, i tilfelle det knytter deg litt for mye til RL).

Skrevet

Tapir er under SiT:) En del av SiT service. En liten saksopplysning bare;)

Å, det var jeg ikke klar over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...