Gå til innhold

Drageløperen

Anbefalte innlegg

Gjest Drageløperen
Skrevet

Helt i bge av boka står det at hovedpersonen er spedbarn på mors og fars bryllupsbilde. Stiden etter står det at moren hans døde under fødselen og han har aldri møtt henne. Hvordan kan de da være sammen på et bilde? Er det rett og slett en feil med boka?

Skrevet

Muligens en feil oversettelse, jeg har ikke lest den på norsk. I min engelske utgave står det: "There was a picture of my parents' wedding night, Baba dashing in his black suit and my mother a smiling young princess in white. Here was Baba and his best friend and business partner, Rahim Khan, standing outside our house, neither one smiling - I am a baby in that photograph and Baba is holding me, looking tired and grim. I'm in his arms, but it's Rahim Khan's pinky my fingers are curled around."

Altså er ikke bryllupsbildet det samme som det av faren og Rahim Khan hvor hovedpersonen er baby.

Gjest Drageløperen
Skrevet

Muligens en feil oversettelse, jeg har ikke lest den på norsk. I min engelske utgave står det: "There was a picture of my parents' wedding night, Baba dashing in his black suit and my mother a smiling young princess in white. Here was Baba and his best friend and business partner, Rahim Khan, standing outside our house, neither one smiling - I am a baby in that photograph and Baba is holding me, looking tired and grim. I'm in his arms, but it's Rahim Khan's pinky my fingers are curled around."

Altså er ikke bryllupsbildet det samme som det av faren og Rahim Khan hvor hovedpersonen er baby.

Takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...