Gå til innhold

Trendy kjøkkengardin/cafè-fag

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Noen som har greie på stilie kjøkkengardiner? Trenger cafè-fag, slik at jeg kan trekke for gardina, for her er det innsyn, og det kan være litt ekkelt på kveldstid.

Skrevet

Jeg tror jeg ville kjøpt en blomsterhylle som det kan henges gardin fra. Settes litt under midten av vinduet med gardin derfra og ned. Du kan ha en liten kappe øverst?

Hylla kan pyntes med fine krydderflasker, matplanter osv....

Skrevet

Jeg tror jeg ville kjøpt en blomsterhylle som det kan henges gardin fra. Settes litt under midten av vinduet med gardin derfra og ned. Du kan ha en liten kappe øverst?

Litt OVER midten, mener du vel? eller?

Skrevet

Tja - det kommer vel an på hvor høyt opp på ytterveggen vinduet er det?

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei! Ikke noen blomsterhylle i vinduskarmen, nei. Vi har naboer med slikt. Det ser ut som et loppemarked i vinduet.

Skrevet

Nei! Ikke noen blomsterhylle i vinduskarmen, nei. Vi har naboer med slikt. Det ser ut som et loppemarked i vinduet.

hehe stilig. Kan tjene penger der borte altså hehe

Skrevet

Tja - det kommer vel an på hvor høyt opp på ytterveggen vinduet er det?

det er jaggu sant det, Lillemus! ;D

Skrevet

takk, ja jeg mente litt over midten :)

Skrevet

takk, ja jeg mente litt over midten :)

*bølgen*

det var vel det jeg trodde....:)

Gjest catiki21
Skrevet

Ser dette du har skrevet inn her. Du er vel ikke morra mi vel:P, Men hun har nemlig sånn gardin greier du snakker om allerede da:-)! Det er sikkelig koslig, jeg liker det jeg også;)!

Skrevet

Ser dette du har skrevet inn her. Du er vel ikke morra mi vel:P, Men hun har nemlig sånn gardin greier du snakker om allerede da:-)! Det er sikkelig koslig, jeg liker det jeg også;)!

Hei! Koselig ja. Jeg har vurdert det men det har ikke blitt noe av. Trådgardiner har jeg enda, men vil kjøpe nye. Er så utrolig treg når jeg skal bestemme meg for gardin. Må liksom få den aha følelsen for å være sikker på valget. Har lyst på sånne slette (jøssunavn, har glemt hva de heter) som henger på tynn "pinne" fra smijernstang. Er såå trøtt at hukommelsen svikter! :) Ikke bare bare nei :)

Jeg har jobbet hver dag i 14 dager, opp tidlig da vet du. Og så er det alt ungene skal på, møter, handlig mm. I morgen skal jeg sove leeeenge, tro meg :)

Du sliter enda med trøttheten? Har du sjekket om du er blodfattig eller noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...