Gå til innhold

Kaviar og ost tuben fra mills

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en lengre diskusjon i lunsjpausa på jobben om hvordan de får til at kaviaren og osten kommer ut i pene orange og hvite striper.

Det var til og med en kollega av meg som åpnet tuben og rørte i innholdet, for så å trykke det ut. Det kom ut i like fine orange/hvite striper. Noen som vet hvordan det går til?

Vi hadde en teori om at det var ulike "rør" inne i tuben, men det var det ikke gitt. Skjønner det ikke helt jeg :)

Skrevet

Hørt om blondinen som ikke kunne spise kaviar? Hun kunne jo ikke få tungen inn i tuba!

Den tuba du snakker om har jeg ikke sett :) Ville bare dele denne med deg siden jeg kom på den igjen nå.......

Skrevet

Det tror jeg ikke går an. Blir det blandet så blir det blandet.

Skrevet

Hmm.... Jeg har tannkrem som er stripete og tuben er snart tom. Skal jeg ofre resten av den for deg og klippe den istykker?

Skrevet

Det der lurer jeg også på...

Som den selvoppofrende doler jeg er så klippet jeg nå istykker en nesten tom tube med tannkrem som er hvit med grønne striper. Og gugga inni var mintgrønn hele greia! Men når jeg tok av toppa så var det fremdeles stripete det som kom ut i toppen. *Forundret*

Skrevet

Som den selvoppofrende doler jeg er så klippet jeg nå istykker en nesten tom tube med tannkrem som er hvit med grønne striper. Og gugga inni var mintgrønn hele greia! Men når jeg tok av toppa så var det fremdeles stripete det som kom ut i toppen. *Forundret*

Magi!?? Kanskje man skulle skrive en e-mail til Colgate.

Skrevet

Merkelige greier.

Skrevet

Merkelige greier.

Nå var tuben nesten tom så jeg har nok klemt sammen det som var inni, men skal tro hvordan det så ut før? Kanskje jeg skal ofre en ny tube neste gang? For dette er rart!

Skrevet

Takk for offeret :)

Nei, det der er rett og slett et mysterium!

Hm...kanskje sende e-post til produsenten å spørre?

Caloni Makaroni
Skrevet

Den stripete tannkremen er jeg også nysgjerrig på! Klippet i stykker en tom tube en gang jeg også, men fikk ikke noe fornuftig ut av det, selv om det jo var en del rester av tannkrem.

Jeg leste i Østlandets Blad for flere mnd siden om noen unger som hadde vunnet "nysgjerrigperprisen" (hva nå enn det er) fordi de hadde stilt spørsmålet om hvordan tannkremen kom ut i slike striper. Jeg ble mektig irritert, for det har jeg lurt på siden jeg var liten ;) Men jeg fikk ikke med meg hva de hadde fått som svar.

Skrevet

Den stripete tannkremen er jeg også nysgjerrig på! Klippet i stykker en tom tube en gang jeg også, men fikk ikke noe fornuftig ut av det, selv om det jo var en del rester av tannkrem.

Jeg leste i Østlandets Blad for flere mnd siden om noen unger som hadde vunnet "nysgjerrigperprisen" (hva nå enn det er) fordi de hadde stilt spørsmålet om hvordan tannkremen kom ut i slike striper. Jeg ble mektig irritert, for det har jeg lurt på siden jeg var liten ;) Men jeg fikk ikke med meg hva de hadde fått som svar.

Nå er det like før jeg kjøper en ny tube i morra og klipper istykker en som er ubrukt også - for det må da gå an å finne ut av dette!? :o)

Caloni Makaroni
Skrevet

Nå er det like før jeg kjøper en ny tube i morra og klipper istykker en som er ubrukt også - for det må da gå an å finne ut av dette!? :o)

Jeg har ubrukte tannkremtuber av den typen. Kjøpt i tre-pakning, så de var ganske billige, samt at de ikke var så gode...Tror jaggu jeg skal klippe opp en av dem ;) Men nå er jeg på farten ut, så det blir ikke før tidligst søndag! Stay tuned ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...