Elis31 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Har vært flink på hverdagene, men i dag har jeg så lyst på noe godt! Bør jeg stålsette meg, eller er det noe jeg kan spise? Jeg har lyst på krem, is (Ofte blir det med karamellsaus på...Nam... )eller sjokolade. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Lag saftis av lettsaft? Yoghurtis er jo kjempegodt, men du trenger ikke stappe i deg litervis i slengen av den grunn. ) Men litt kan du jo spise om søttrangen blirl stor. Smoothies? Lettyoghurt, frosne bær (bringebær er NAM!), en banan og en skvett melk - noen sekunder i blender og voila! Knallgodt og kjempesunt! 0 Siter
Sofline Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Prøv italiensk is! Det smaker KJEMPEGODT og er ikke så fetende som "vanlig" is. 0 Siter
Elis31 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Lag saftis av lettsaft? Yoghurtis er jo kjempegodt, men du trenger ikke stappe i deg litervis i slengen av den grunn. ) Men litt kan du jo spise om søttrangen blirl stor. Smoothies? Lettyoghurt, frosne bær (bringebær er NAM!), en banan og en skvett melk - noen sekunder i blender og voila! Knallgodt og kjempesunt! Takk for tipset, men sprakk nok i dag. Eplestang med krem... 0 Siter
fresja Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Prøv italiensk is! Det smaker KJEMPEGODT og er ikke så fetende som "vanlig" is. Hvor får vi tak i italiensk is da? 0 Siter
Harba Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hvor får vi tak i italiensk is da? I alle fall på Meny.......en haug forskjellige varianter 0 Siter
fresja Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 I alle fall på Meny.......en haug forskjellige varianter Skal jeg handle på Meny, regner jeg med at isen er smeltet (eller spist opp!) før jeg kommer hjem! 0 Siter
Harba Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Skal jeg handle på Meny, regner jeg med at isen er smeltet (eller spist opp!) før jeg kommer hjem! Da hadde jeg spist den opp 0 Siter
Sofline Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hvor får vi tak i italiensk is da? De har det i den butikken jeg pleier handle i. Jeg vil anta de har de i velassorterte butikker som Mega og Ultra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.