Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært flink på hverdagene, men i dag har jeg så lyst på noe godt!

Bør jeg stålsette meg, eller er det noe jeg kan spise?

Jeg har lyst på krem, is (Ofte blir det med karamellsaus på...Nam... )eller sjokolade.

Skrevet

Lag saftis av lettsaft?

Yoghurtis er jo kjempegodt, men du trenger ikke stappe i deg litervis i slengen av den grunn. :o) Men litt kan du jo spise om søttrangen blirl stor.

Smoothies? Lettyoghurt, frosne bær (bringebær er NAM!), en banan og en skvett melk - noen sekunder i blender og voila! Knallgodt og kjempesunt!

Skrevet

Prøv italiensk is! Det smaker KJEMPEGODT og er ikke så fetende som "vanlig" is.

Skrevet

Lag saftis av lettsaft?

Yoghurtis er jo kjempegodt, men du trenger ikke stappe i deg litervis i slengen av den grunn. :o) Men litt kan du jo spise om søttrangen blirl stor.

Smoothies? Lettyoghurt, frosne bær (bringebær er NAM!), en banan og en skvett melk - noen sekunder i blender og voila! Knallgodt og kjempesunt!

Takk for tipset, men sprakk nok i dag. Eplestang med krem...

Skrevet

Prøv italiensk is! Det smaker KJEMPEGODT og er ikke så fetende som "vanlig" is.

Hvor får vi tak i italiensk is da?

Skrevet

I alle fall på Meny.......en haug forskjellige varianter :)

Skrevet

I alle fall på Meny.......en haug forskjellige varianter :)

Skal jeg handle på Meny, regner jeg med at isen er smeltet (eller spist opp!) før jeg kommer hjem!

Skrevet

Skal jeg handle på Meny, regner jeg med at isen er smeltet (eller spist opp!) før jeg kommer hjem!

Da hadde jeg spist den opp :)

Skrevet

De har det i den butikken jeg pleier handle i. Jeg vil anta de har de i velassorterte butikker som Mega og Ultra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...