Gå til innhold

Justin Timberlake :-D

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

hehe ja.

Bra vi liker forskjellige menn da, så slipper vi å sloss om de samme. ;-)

Skal vi sloss? Siden du vant i går bør jeg vinne neste gang...;)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

15

• Lillemus

6

• morsan

2

• hidi, the scorpion

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig!

Og det synes mamma også, hun er 58 år, Justin er HOT, sier hun! *hehe* Hun var lykkelig over at brutter'n hadde skaffa henne cd'n med Justin i dag! Og fatter'n f.eks. synes Shakira er helvetes sexy. Alltid discotek hos dem :D

Du har kule foreldre, altså!

*S*

Skrevet

Skal vi sloss? Siden du vant i går bør jeg vinne neste gang...;)

Så du liker også Justin?

*bretter opp armene for å sloss*

(Hvis jeg taper, kan jeg jo alltids dra fram sjokkmaskinen igjen ;-P )

Skrevet

Han er nam, ja! :-D

Jepps, snæksi han der. *S*

Skrevet

Justin er konge, og han har gjort mye bra musikk tidligere også. Jeg liker også litt modnere menn enn snørrvalper, men Justin er bare sååå heeerlig..! Rent bortsett fra utseendet har han noe helt spesielt i blikket sitt.. Sikle!:)

Ja! Der sa du det. Det er noe i blikket hans.

Det er kanskje det som gjør at jeg liker ham selv om han egentlig er yngre enn dem jeg vanligvis syns er hot.

Og musikken er såå bra!

Skrevet

Det er noe seriøst galt med ditt øre for musikk. :)

haha jeg liker visst mye musikk som du misliker, tror jeg. ;-P

Jeg har en vorspielplate...med bl.a. Justin og diverse andre. Jeg tror ikke du ville sagt det var trivsel-musikk.

Det er mye mp3-musikk, liker du ikke det? :-)

Skrevet

Ja - det syntes dattern min også da hun var 16 - hun har bilde av han og henne sammen ;)

Næ, har hun møtt ham? ska sei... :-D

Skrevet

leste om en jente her som hadde en type som lignet på justin. mon tro han ligner uten klær og, synger likedann og beveger seg som han. det må være sexy det!

hehe stilig. :-)

Skrevet

Har ikke hørt mye av han i det siste - eller i det hele tatt, men det jeg har hørt har ikke vært min smak. Ikke resten av fyren er min smak heller.. hehe - synes han ser skikkelig barnerumpe ut jeg da :P

Så da slipper jeg å sloss med deg altså. .-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...