Gjest this is a signature Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 ..Er dette normalt? 0 Siter
frøken rosanna Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, men bare hvis du har festa steppejern på visdomstenna.....hvis ikke tyder det på den særdeles dødlige kjevesmelldødaren. Helt uhelbredelig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har det samme. Kommer av spenninger i kjeven spesielt om natten, jeg " biter tennene sammen" bokstavelig talt... Husk å gape så høyt du kan iblandt, det kan hjelpe deg litt. 0 Siter
Gjest stripes Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Har akkurat samme problem som deg, det er heldigvis ikke farlig selv om det er plagsomt. Leddkapselen har gått føyken i ene kjeven min, derfor kronisk smelling. 0 Siter
frosken Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Det har i noe varierende grad "kneppet" i mine siden jeg var ca 10 år, og i flg tannlegehøgskolen var det et vanlig fenomen, (Har ikke diskutert det med noen siden den gang, da det overhodet ikke plager meg). 0 Siter
Gjest Nicole-85 Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, men bare hvis du har festa steppejern på visdomstenna.....hvis ikke tyder det på den særdeles dødlige kjevesmelldødaren. Helt uhelbredelig! smeller når jeg gaper etter å ha sovet. 0 Siter
Harba Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ja, men bare hvis du har festa steppejern på visdomstenna.....hvis ikke tyder det på den særdeles dødlige kjevesmelldødaren. Helt uhelbredelig! Hmmm. Smeller i ankelen min.... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Jeg får stadig kommenterer på akkurat det når vi har lunsj... Det høres ut som jeg tygger bein ) 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hmmm. Smeller i ankelen min.... ...når du tygger?! Det var rart. 0 Siter
Harba Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 ...når du tygger?! Det var rart. Bare når jeg tygger på ankelen 0 Siter
willow Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Vet om folk som har det. Jeg har det tidvis selv, når jeg er anspent. Fryktelig irriterende. Jeg blir helt satt ut når det forekommer, både hos meg selv og annet. Så skal det sies at jeg er skikkelig spise-lyd-freak (høye spiselyder gjør meg fryktelig irritert etc). 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Ja, men bare hvis du har festa steppejern på visdomstenna.....hvis ikke tyder det på den særdeles dødlige kjevesmelldødaren. Helt uhelbredelig! Moromann...:-P 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har det samme. Kommer av spenninger i kjeven spesielt om natten, jeg " biter tennene sammen" bokstavelig talt... Husk å gape så høyt du kan iblandt, det kan hjelpe deg litt. Takk for tips. Ja, jeg også biter tennene sammen. Om natta også, tror jeg.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg får stadig kommenterer på akkurat det når vi har lunsj... Det høres ut som jeg tygger bein ) :-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Vet om folk som har det. Jeg har det tidvis selv, når jeg er anspent. Fryktelig irriterende. Jeg blir helt satt ut når det forekommer, både hos meg selv og annet. Så skal det sies at jeg er skikkelig spise-lyd-freak (høye spiselyder gjør meg fryktelig irritert etc). Me too..Irriterer meg grønn over folk som spiser med åpen munn (slafser) etc...:-) 0 Siter
willow Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Me too..Irriterer meg grønn over folk som spiser med åpen munn (slafser) etc...:-) Godt å høre at jeg har en frende. Jeg irriterer meg over litt mye av spiseprosessen. Når folk sitter på banen og tygger for harde livet, selv med lukket munn, på tyggis blir jeg smågal og veldig anspent. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Godt å høre at jeg har en frende. Jeg irriterer meg over litt mye av spiseprosessen. Når folk sitter på banen og tygger for harde livet, selv med lukket munn, på tyggis blir jeg smågal og veldig anspent. Ja, ikke sant..Jeg irriterer meg generelt over sånne tyggeprosesser.. 0 Siter
willow Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Ja, ikke sant..Jeg irriterer meg generelt over sånne tyggeprosesser.. så utrolig godt å vite at jeg ikke er alene. har alltid blitt "ledd" litt av. folk synes jeg er snål som reagerer på sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.