Gå til innhold

Smeller i kjeven når jeg tygger

Anbefalte innlegg

frøken rosanna
Skrevet

Ja, men bare hvis du har festa steppejern på visdomstenna.....hvis ikke tyder det på den særdeles dødlige kjevesmelldødaren. Helt uhelbredelig!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har det samme. Kommer av spenninger i kjeven spesielt om natten, jeg " biter tennene sammen" bokstavelig talt...

Husk å gape så høyt du kan iblandt, det kan hjelpe deg litt.

Gjest stripes
Skrevet

Har akkurat samme problem som deg, det er heldigvis ikke farlig selv om det er plagsomt.

Leddkapselen har gått føyken i ene kjeven min, derfor kronisk smelling.

Skrevet

Det har i noe varierende grad "kneppet" i mine siden jeg var ca 10 år, og i flg tannlegehøgskolen var det et vanlig fenomen, (Har ikke diskutert det med noen siden den gang, da det overhodet ikke plager meg).

Gjest Nicole-85
Skrevet

Ja, men bare hvis du har festa steppejern på visdomstenna.....hvis ikke tyder det på den særdeles dødlige kjevesmelldødaren. Helt uhelbredelig!

smeller når jeg gaper etter å ha sovet.

Skrevet

Hmmm. Smeller i ankelen min....

Skrevet

Jeg får stadig kommenterer på akkurat det når vi har lunsj... Det høres ut som jeg tygger bein :o)

Skrevet

Hmmm. Smeller i ankelen min....

...når du tygger?!

Det var rart.

Skrevet

...når du tygger?!

Det var rart.

Bare når jeg tygger på ankelen

Skrevet

Vet om folk som har det. Jeg har det tidvis selv, når jeg er anspent. Fryktelig irriterende. Jeg blir helt satt ut når det forekommer, både hos meg selv og annet. Så skal det sies at jeg er skikkelig spise-lyd-freak (høye spiselyder gjør meg fryktelig irritert etc).

Gjest this is a signature
Skrevet

Moromann...:-P

Skrevet

Jeg har det samme. Kommer av spenninger i kjeven spesielt om natten, jeg " biter tennene sammen" bokstavelig talt...

Husk å gape så høyt du kan iblandt, det kan hjelpe deg litt.

Takk for tips.

Ja, jeg også biter tennene sammen. Om natta også, tror jeg..

Skrevet

Jeg får stadig kommenterer på akkurat det når vi har lunsj... Det høres ut som jeg tygger bein :o)

:-)

Skrevet

Vet om folk som har det. Jeg har det tidvis selv, når jeg er anspent. Fryktelig irriterende. Jeg blir helt satt ut når det forekommer, både hos meg selv og annet. Så skal det sies at jeg er skikkelig spise-lyd-freak (høye spiselyder gjør meg fryktelig irritert etc).

Me too..Irriterer meg grønn over folk som spiser med åpen munn (slafser) etc...:-)

Skrevet

Me too..Irriterer meg grønn over folk som spiser med åpen munn (slafser) etc...:-)

Godt å høre at jeg har en frende. Jeg irriterer meg over litt mye av spiseprosessen. Når folk sitter på banen og tygger for harde livet, selv med lukket munn, på tyggis blir jeg smågal og veldig anspent.

Skrevet

Godt å høre at jeg har en frende. Jeg irriterer meg over litt mye av spiseprosessen. Når folk sitter på banen og tygger for harde livet, selv med lukket munn, på tyggis blir jeg smågal og veldig anspent.

Ja, ikke sant..Jeg irriterer meg generelt over sånne tyggeprosesser..:)

Skrevet

Ja, ikke sant..Jeg irriterer meg generelt over sånne tyggeprosesser..:)

så utrolig godt å vite at jeg ikke er alene. har alltid blitt "ledd" litt av. folk synes jeg er snål som reagerer på sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...