Gå til innhold

Hva går tankefeltsterapi ut på?

Anbefalte innlegg

Gjest Tankefeltsterapi
Skrevet

Moren min har begynt med dette, og har blitt en ordentlig heks!

Hun har alltid vært veldig humørsyk og har lett for å se negativt på ting, men nå er hun ekstrem! Hun har tatt for seg begge barna sine og fortalt oss alt som er galt med vår personlighet osv. Hun er også veldig bitter på sin egen oppvekst, at hun ikke har noen utdannelse, og andre ting i livet sitt. Det er sikkert greit å få ryddet opp litt i livet, men hun ser seg selv kun som et offer, og vil ikke se en sammenheng mellom egen oppførsel og hvordan andre er mot henne.

Dette begynner å bli slitsomt..

Skrevet

Sånn jeg har forstått det går tankefeltsterapi ut på at man får tankene over på noe annet når man får "feil" tanker, f.eks et begynnende angstanfall. Det er teknikker man skal bruke som å dunke seg i panna og sånn.

Skrevet

Oi! Høres ut som min mor. Og hun har antakelig aldri hørt om TFT engang. Gudskjelov for at jeg bor 50 mil unna....

Skrevet

Er damen i overgangsalderen? Den er puberteten x 10 ;o)

Skrevet

Det er nok tankefeltsterapi Paul McKenna bruker i det slankeprogrammet som går om mandagene nå.

Kunne vært morsomt å lese mer om det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...