Gjest serviceyter Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hva skjer med brystene når man løper? For rent vitenskaplelig interesserte kan du nå se en simulering her: http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html Størrelse og synsvinkel kan endres etter behov/interesse. Skip intro-en, den er lang. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Enda en supermegainteressant tråd... *lol* 0 Siter
Gjest serviceyter Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Enda en supermegainteressant tråd... *lol* Vi forsøker... Ü 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Vi forsøker... Ü Skjønner! Håper tråden blir lang og meningsfylt... 0 Siter
Gjest serviceyter Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Skjønner! Håper tråden blir lang og meningsfylt... ...kan ikke tenke meg noe annet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 ...kan ikke tenke meg noe annet. Bare vent til mannfolka kommer... De kommer til å gå mann av huse for å svare deg på dette! 0 Siter
Gjest serviceyter Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Bare vent til mannfolka kommer... De kommer til å gå mann av huse for å svare deg på dette! Hvis de får tid, mulg de må simulere litt først. 0 Siter
Gjest serviceyter Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har nå simulert flere størrelser:-) Nyttig! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg skjønner jo at mannfolka nok vil ha mest glede av denne linken, men den er nyttig for kvinner som trener også. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Morsomt. Det er vel ingen som tror på at jeg ikke gidder se mer enn en gang, ikke tipser det videre (som sikkert meningen er), eller er mer intressert i programmeringen av sidene. Men morsommere var han briten som løp inn på Winbledon før omgangen skulle starte, like etter en reklamekampanje om sportsbher med tennisstjerner. Naken, med skrift på ryggen og brystet: ONLY THE BALLS SHOULD BOUNCE! Samme teksten som i reklamen. 0 Siter
Gjest serviceyter Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Morsomt. Det er vel ingen som tror på at jeg ikke gidder se mer enn en gang, ikke tipser det videre (som sikkert meningen er), eller er mer intressert i programmeringen av sidene. Men morsommere var han briten som løp inn på Winbledon før omgangen skulle starte, like etter en reklamekampanje om sportsbher med tennisstjerner. Naken, med skrift på ryggen og brystet: ONLY THE BALLS SHOULD BOUNCE! Samme teksten som i reklamen. Na, jo, det verste er at jeg tror deg. 0 Siter
Gjest serviceyter Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg skjønner jo at mannfolka nok vil ha mest glede av denne linken, men den er nyttig for kvinner som trener også. Faktisk! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Na, jo, det verste er at jeg tror deg. En kjønnsløs datanerd. MMMOOOOAAAhahahahahahhaaaa... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.