Gå til innhold

Til herrene: Baywatch-løping

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Enda en supermegainteressant tråd...

*lol*

Gjest serviceyter
Skrevet

Enda en supermegainteressant tråd...

*lol*

Vi forsøker... Ü

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi forsøker... Ü

Skjønner!

Håper tråden blir lang og meningsfylt...

Gjest serviceyter
Skrevet

Skjønner!

Håper tråden blir lang og meningsfylt...

...kan ikke tenke meg noe annet.

hidi, the scorpion
Skrevet

...kan ikke tenke meg noe annet.

Bare vent til mannfolka kommer... De kommer til å gå mann av huse for å svare deg på dette!

Gjest serviceyter
Skrevet

Bare vent til mannfolka kommer... De kommer til å gå mann av huse for å svare deg på dette!

Hvis de får tid, mulg de må simulere litt først.

Gjest serviceyter
Skrevet

Jeg har nå simulert flere størrelser:-)

Nyttig! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg skjønner jo at mannfolka nok vil ha mest glede av denne linken, men den er nyttig for kvinner som trener også.

Skrevet

Morsomt. Det er vel ingen som tror på at jeg ikke gidder se mer enn en gang, ikke tipser det videre (som sikkert meningen er), eller er mer intressert i programmeringen av sidene.

Men morsommere var han briten som løp inn på Winbledon før omgangen skulle starte, like etter en reklamekampanje om sportsbher med tennisstjerner.

Naken, med skrift på ryggen og brystet:

ONLY THE BALLS SHOULD BOUNCE!

Samme teksten som i reklamen.

Gjest serviceyter
Skrevet

Morsomt. Det er vel ingen som tror på at jeg ikke gidder se mer enn en gang, ikke tipser det videre (som sikkert meningen er), eller er mer intressert i programmeringen av sidene.

Men morsommere var han briten som løp inn på Winbledon før omgangen skulle starte, like etter en reklamekampanje om sportsbher med tennisstjerner.

Naken, med skrift på ryggen og brystet:

ONLY THE BALLS SHOULD BOUNCE!

Samme teksten som i reklamen.

Na, jo, det verste er at jeg tror deg.

Gjest serviceyter
Skrevet

Jeg skjønner jo at mannfolka nok vil ha mest glede av denne linken, men den er nyttig for kvinner som trener også.

Faktisk! :)

Skrevet

Na, jo, det verste er at jeg tror deg.

En kjønnsløs datanerd.

MMMOOOOAAAhahahahahahhaaaa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...