Gå til innhold

Denne bilen bør du kjøpe!

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

18

• Lillemus

2

• Piraye

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fikk nesten lyst å kjøpe den jeg;-D

KJempesjarmerende;)

He he..jeg og ;)

Skrevet

Det blir rift om den bilen! :D

He he.. Eieren må nesten takke meg nå ;)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169161151' post='3483992]

He he.. Eieren må nesten takke meg nå ;)

Det må han! Morsomt å lese. :)

Skrevet

Hahahaha! Fantastisk morsom fyr! :oD

Han glir lett inn i humoren vi har her på dol! :D

Skrevet

Fantastisk!

Og som samboeren poengterte: Den kommer til å gå runden på mail, så sannsynligheten for at en som trenger delebil leser den er faktisk ganske stor...

Skrevet

*lol*...denne var svært bra. Denne skal jeg sende til en kollega som er litt interessert i Golf, hehe.

Skrevet

Så søtt! :o)

Og ved nærmere ettertanke kunne vi trenger en konebil. Eierens kone hadde ikke merket noe galt med bilen, så da er den vel midt i blinken for meg også, tenker jeg :-)

Skrevet

*lol*...denne var svært bra. Denne skal jeg sende til en kollega som er litt interessert i Golf, hehe.

Ha ha..At jeg ikke tenkte på det! Har jo en bror som skryter sånn av Golf!

*Sende mail*

Skrevet

Fantastisk!

Og som samboeren poengterte: Den kommer til å gå runden på mail, så sannsynligheten for at en som trenger delebil leser den er faktisk ganske stor...

Akkurat..

En liten luring han som skrev det der, tror jeg ;)

Skrevet

Herlig! :)

Synes jeg og. Lo godt da jeg leste den :)

Skrevet

Så søtt! :o)

Og ved nærmere ettertanke kunne vi trenger en konebil. Eierens kone hadde ikke merket noe galt med bilen, så da er den vel midt i blinken for meg også, tenker jeg :-)

*LOL*

Og kona var det heller ikke noe i veien med! He he

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169193499' post='3484161]

Ha ha..At jeg ikke tenkte på det! Har jo en bror som skryter sånn av Golf!

*Sende mail*

Jeg har sendt den videre til min kollega, men har ikke hørt noe fra han ennå. Spørs om han er i et møte eller noe, det kommer nok en reaksjon derfra, hehe.

Skrevet

Hahaha, det er det morsomste jeg har lest på lenge:D

Humra litt ekstra av sitatet under, da det høres _meget_ kjent ut:

"Det er alarm på bilen som slår seg på hver gang du lukker førerdøra slik at stakkaren som sitter igjen inni lett utløser den ved en ørliten bevegelse. For å unngå for store frustrasjoner er lyden koblet fra, så alarmen opptrer kun som heftig blinking fra varsellysene." Jadda:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...