Gå til innhold

Kryss fingrene for meg

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Håper alt går bra med innleggelsen din!

Tenkte på deg i går. Jeg var på kjøpesenteret, og måtte plutselig så utrolig på do. Det gikk bra, men bare så vidt. Du skrev her en dag om en periode da du gikk på do 30-40 ganger i døgnet.... Høres fælt ut!

Hvilke bøker har du med deg på sykehuset da?

Takk. Det går nok bra, jeg skal alltid finne jobb til de som er der ;o)

Det er fryktelig og være avhengig av toalett hele tiden. Men man venner seg til det også, på en måte. Men en av mine brannfakler er jo så klart bedre og flere offentlige toalett! :o)

Den panikkfølelsen man får når man løper den er verst.

Ingen bøker denne gangen, annet enn at jeg kanskje tar med meg siste av Anne Holt som jeg leser på nå. Jeg har nemlig kjøpt en dvd-serie, og skal låne guttungens bærbare dvdspiller. Og de obligatoriske ukebladene så klart. Det er ikke alltid jeg orker og lese mer enn tanketomme ting, det kommer litt an på hva jeg gjør på sykehuset.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pøh, om de ikke vil lese om House, får de hoppe over. De er ikke vi som går glipp av noe ;o)

Enig! :)

Håper alt går bra på sykehuset! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Enig! :)

Håper alt går bra på sykehuset! :)

Takk. Det gjør det nok.

Ser inne på sidene deres at de var begynt og ta kontakt med dem som ikke skulle møte opp. Har ikke hørt noe, så da er nok alt i orden for min del.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takk. Det gjør det nok.

Ser inne på sidene deres at de var begynt og ta kontakt med dem som ikke skulle møte opp. Har ikke hørt noe, så da er nok alt i orden for min del.

Når skal du inn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...