Gå til innhold

Rar følelse

Anbefalte innlegg

Gjest Pompell
Skrevet

Hadde det i natt igjen...denne følelsen med at jeg ikke er bra nok...

Ligger halvvåken i flere timer med denne følelsen.

Det er vondt å føle at en ikke er bra nok...

Jeg gjør det jeg kan for å være bra nok...syns jeg ser bra nok ut også...

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal få denne følelsen...

Slitsomt...

Skrevet

Skønner hve du mener. Hele tiden føle at en kunne vært _litt_ bedre.

Det som trengs er en form for bekreftelse. Ofte får man det fra venner og familie, men det hjelper på ikke på den indre tivlen likevel. Det kreves jobbing med seg, så man lærer å stole på at man duger. Ikke perfekt, det er ikke noe mål heller, men at man er god _nok_.

Men veien dit? Tja.....

Skrevet

Føler med deg!jeg våknet opp i dag med stor indre uro/nervøs kropp og uvel.. Dette er mer og mer vanlig i hverdagen min(hver morgen nesten) Er plaget med tankekjør.. *unner ingen dette* Det diskuterer i hodet mitt fra jeg slår opp øynene om morgenen til jeg slukner om kvelden!:(

Gjest klokka 4 om natta-følelsen
Skrevet

Tror det er veldig vanlig jeg - at hvis man våkner om natta og ikke får sove igjen, så kommer alle de tingene opp som man føler at man ikke rekker over - reelt eller ikke. Livet er aldri så fullt av bekymringer som i 4-tiden om natta, og tror det er mange som har det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...