Gå til innhold

Husker dere "Novmber rain"....

Gjest Nå som jeg skal ha kjole selv ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... med guns and roses? I den musikk videoen var det en brud, med en kjole jeg minnes falt sånn i smak. Noen som har den ringe anelse i hvordan jeg kan finne frem til bilder på nettet av akkurat DEN bruden fra DEN videoen??

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Du går inn på et fildelingsprogram og laster ned videoen.

Burde være enkel å finne.

Skrevet

Å gubba noa, jeg og venninne snakket sammen i går, og da mimret vi om den kjolen som var så stilig. Men du å du, jeg har vist blitt eldre ja... Må le litt, for jeg husker den helt uten slep å stæsj, sånn som jeg liker det nå :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Antar det var videoen du husker som kul ;)

Ville nok synes det var på grensen til komisk om en brud hadde stilt med den kjolen i kirkebryllup i dag.

Gjest Nå som jeg snart skal ha kjole selv ;o)
Skrevet

Ville nok synes det var på grensen til komisk om en brud hadde stilt med den kjolen i kirkebryllup i dag.

Vet du, det var faktisk den kuleste kjolen vi hadde sett, DEN gangen! Skrekk å gru, men for en skuffelse nå da, at den i virkeligheten (og ikke i mitt minne) ser SLIK ut! Jeg er i sjokk... ;o)

Skrevet

På grensen til komisk? Det var en usedvanlig forsiktig formulering, synes jeg. ;oD

Gjest Elextra
Skrevet

På grensen til komisk? Det var en usedvanlig forsiktig formulering, synes jeg. ;oD

Hehe, ser for meg en norsk brud med "hverdagskropp" toge oppover midtgangen i denne...

Skrevet

Hehe, ser for meg en norsk brud med "hverdagskropp" toge oppover midtgangen i denne...

...mens "November Rain" spilles på kirkeorgelet.

Hahahaha!

Skrevet

LOL, den kjolen var grusom, dressen hans enda verre men jeg likte soloen enda ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...