Gå til innhold

Det er en ting jeg ikke skjønner

Anbefalte innlegg

Gjest klør meg i hodet
Skrevet

Gang på gang får vi bekreftet via media at det er sterke bånd mellom LO og AP, mye er slett ikke bra i det hele tatt og gjør at korrupsjonen og maktarogansen lever i beste velgående. Det foregår så mye i lukkede rom at jeg blir kvalm.

De aller fleste er enig med meg, de aller fleste vet at dette ikke bare gjelder Walla men hele systemet. Tausheten til statsministeren er påfallende.

Så hvorfor - hvorfor - betaler SÅ mange sin fagforeningskontingent til LO/AP og ikke velger et annet partipolitisk fagforbund. Forstår de ikke at de er med på å støtte opp om korrupsjon og maktarroganse.

Skrevet

Sånn er det overalt i det meste av samfunnet, bånd og forbindelser som ikke skal være der.

Skrevet

Fordi LO er flinke til å kjempe for arbeidsvilkårene og lønnen til lavtlønte grupper. Det er lliten forskjell på høy og lav lønn i Norge, og LO har vært med på å kjempe dette frem. Og det er flest lavtlønte i Norge.

Gjest klør meg i hodet
Skrevet

Fordi LO er flinke til å kjempe for arbeidsvilkårene og lønnen til lavtlønte grupper. Det er lliten forskjell på høy og lav lønn i Norge, og LO har vært med på å kjempe dette frem. Og det er flest lavtlønte i Norge.

Det er da ikke bare LO som kjemper for lavtlønte. MEN det er LO som får sendetid på TV og spalteplass - - -

pga all korrupsjonen kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...