Gå til innhold

Norge-Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å dra med oss bilen på ferie til Danmark iår. Er det kun Color Line som har båter på denne strekningen?

Hvilke erfaringer har du med å reise med disse båtene.

Jeg har aldri reist med dem før, og er stresset ved tanken. Både trange korridorer, og dårlig vær skremmer meg.

Skrevet

Det spørs jo hvor i Norge du reiser fra. Både Stena Line og DFDS seiler fra Oslo til Danmark. Personlig syns jeg Color Line er best. De har finest båter syns jeg. Stena Line har visst pusset opp sine båter så jeg vet ikke hvordan de er nå. Men DFDS var jeg litt skuffet over. Ikke engang enarmede banditter hadde de :(. Og det er jo halve moroa.

Gjest mandolina
Skrevet

Vi kjører som regel til Gøteborg og tar båten til Fredrikshavn (Stena Line, tar 3 1/5 time), dersom vi skal til Jylland, skal vi til Sjælland, kjører vi hele veien gjennom Sverige og over broen fra Malmø til København, da slipper vi stresset med å ta båten.

Hilsen

Skrevet

Vi har prøvd både Color Line og DFDS, og jeg foretrakk DFDS. Fikk helt klaus av CL-båten. *grøss*

Skrevet

Det spørs jo hvor i Norge du reiser fra. Både Stena Line og DFDS seiler fra Oslo til Danmark. Personlig syns jeg Color Line er best. De har finest båter syns jeg. Stena Line har visst pusset opp sine båter så jeg vet ikke hvordan de er nå. Men DFDS var jeg litt skuffet over. Ikke engang enarmede banditter hadde de :(. Og det er jo halve moroa.

Vi er fra et godt stykke nord i landet, derfor spiller det egentlig ingen rolle hvor vi kjører. Målet er forøvrig midt på Jylland.

Skrevet

Vi er fra et godt stykke nord i landet, derfor spiller det egentlig ingen rolle hvor vi kjører. Målet er forøvrig midt på Jylland.

Da ville jeg tatt Color Festival fra Oslo - Hirtshals. Den båten syns jeg er fin!

Skrevet

Da ville jeg tatt Color Festival fra Oslo - Hirtshals. Den båten syns jeg er fin!

-Både trange korridorer, og dårlig vær skremmer meg-

Hvor lang seilingstid har denne båten?

Skrevet

-Både trange korridorer, og dårlig vær skremmer meg-

Hvor lang seilingstid har denne båten?

Dette svaret kommer litt sent, men sjekke www.colorline.no for tider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...