Gjest mij Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Er det en svart runding eller hvit? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Fullmåne er "hvit" runding. Men det vi har denne helgen, er såkalt "svartmåne", "in the dark of the moon" - nemlig svart runding og ingen måne synlig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Fullmåne er "hvit" runding. Men det vi har denne helgen, er såkalt "svartmåne", "in the dark of the moon" - nemlig svart runding og ingen måne synlig. oi, trodde fullmåne var svart jeg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Fullmåne er "hvit" runding. Men det vi har denne helgen, er såkalt "svartmåne", "in the dark of the moon" - nemlig svart runding og ingen måne synlig. Det var det jeg trodde.. Takk :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Fullmåne er "hvit" runding. Men det vi har denne helgen, er såkalt "svartmåne", "in the dark of the moon" - nemlig svart runding og ingen måne synlig. Heter det svartmåne? Gutten min hadde om månefasene på skolen (han syntes forresten at ordet månefase var vanvittig morsomt) - og jeg visste ikke helt hva det het når det ikke var måne... Kalte det ikke-måne, jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.