Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

28

• MsMonroe

20

• flisa

4

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

øverste linje - nr 2 fra venstre .- har hatt sånn eske med noe inni - - ser det for meg!!! hva er det!"? kamera av noe slag?

Skrevet

øverste linje - nr 2 fra venstre .- har hatt sånn eske med noe inni - - ser det for meg!!! hva er det!"? kamera av noe slag?

Ja, jeg kjenner igjen den jeg også, men husker ikke hva det er.

irriterende at det ikke er noen fasit! ;-)

Men her er de jeg kan:

Gamecube, James Bond, World Health Organization, Sony Ericsson, United Nations, Chrysler, Wikipedia, Evian (den kom jeg på senere, så den var nr 11), Pixar, Apple, United Artists (pråvde meg først med United Airlines), og Green Giant.

Skrevet

Minolta :)

Skrevet

YESS!

MEN! Vet du hva den triste smileyen er?? Vrenger hodene våre her nå. Har 17 stk..

Skrevet

MEN! Vet du hva den triste smileyen er?? Vrenger hodene våre her nå. Har 17 stk..

heter det ikke Ya tack - eller noe sånt?

Skrevet

Minolta :)

Aha!!

Sønnen (!) kjente forresten igjen logoen til fotball-VM i Tyskland i fjor sommer, men jeg har prøvd ørten varianter av å ta med ett eller flere av følgende ord uten å lykkes:

FIFA 06 2006 WC world cup Germany soccer football

Skrevet

heter det ikke Ya tack - eller noe sånt?

Nope. Blir helt gal!! Hjeelp :P

Skrevet

Aha!!

Sønnen (!) kjente forresten igjen logoen til fotball-VM i Tyskland i fjor sommer, men jeg har prøvd ørten varianter av å ta med ett eller flere av følgende ord uten å lykkes:

FIFA 06 2006 WC world cup Germany soccer football

Jodda, world cup :) Det funker :) Greit med gutter i hus :P

Skrevet

Jodda, world cup :) Det funker :) Greit med gutter i hus :P

Ahhh - det enkle er dog det beste! Bare "world cup" hadde jeg ikke prøvd! :-)

Har du klart noen andre jeg ikke har klart?

De som virker litt kjent er den blå ovale med B inni, den med filmen og den med kaffekoppen...

Skrevet

De som virker litt kjent er den blå ovale med B inni, den med filmen og den med kaffekoppen...

SKal vi se :) 2-Minolta 4-Gamecube 5-James Bond 7-WHO 8-SonyE 9-UN 11-Unreal 12-Chrysler 14- Take Two Interactive 16-AOL 18-Bluetooth 19-Wikipedia 20-New Line Cinema 22-World Cup 23-Pixar 26-Apple 27-United Artists 29-Jolly Green Giant

Skrevet

10-nvidia :)

Skrevet

SKal vi se :) 2-Minolta 4-Gamecube 5-James Bond 7-WHO 8-SonyE 9-UN 11-Unreal 12-Chrysler 14- Take Two Interactive 16-AOL 18-Bluetooth 19-Wikipedia 20-New Line Cinema 22-World Cup 23-Pixar 26-Apple 27-United Artists 29-Jolly Green Giant

Av disse manglet jeg unreal, take two..., aol, bluetooth og New Line cinema!!

Ha'lle hørt om minst halvparten av dem *LOL*

men du er god, ass:-)

Men 21 er Evian

Skrevet

10-nvidia :)

nr 3 - yellow pages! Egentlig en veldig bra logo - bedre enn vår norske! ;-)

Skrevet

nr 3 - yellow pages! Egentlig en veldig bra logo - bedre enn vår norske! ;-)

Ja, faktisk! Takktakk! Har fått til 24 nå..safeway og lance armstrong foundation, lucent (rød runding) og tech tv (siste)

hidi, the scorpion
Skrevet

Kjente ingen jeg. Beviser bare hvor mye jeg hater reklame.

All reklame, er dum reklame!

Skrevet

Ja, faktisk! Takktakk! Har fått til 24 nå..safeway og lance armstrong foundation, lucent (rød runding) og tech tv (siste)

Hva du kan!!!! :-)

Skrevet

Hva du kan!!!! :-)

Blir helt gira her!! Nå måå jeg bare klare alle :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...