morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Ja, faktisk! Takktakk! Har fått til 24 nå..safeway og lance armstrong foundation, lucent (rød runding) og tech tv (siste) Vedr Lance Armstrong så forsøkte jeg meg faktisk på tour de france...;-) Så var litt inne på noe i nærheten, da! ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Blir helt gira her!! Nå måå jeg bare klare alle Den kaffekoppen mellom chrysler og take2Inter...? 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Kjente ingen jeg. Beviser bare hvor mye jeg hater reklame. All reklame, er dum reklame! Forresten: Har du forandret nick? Du _er_ gode, gamle "hidi"? 0 Siter
MsMonroe Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Den kaffekoppen mellom chrysler og take2Inter...? Vet du, nå er det den eneste jeg ikke har.. Pokkers java-lookalike 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Blir helt gira her!! Nå måå jeg bare klare alle Nå mangler det bare 5! :-) 0 Siter
MsMonroe Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Nå mangler det bare 5! :-) Kom med det du mangler Jeg har alle untatt 13 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Den kaffekoppen mellom chrysler og take2Inter...? Den er da kjent, er den ikke? *river seg i håret og tar en sup vin til* 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Kom med det du mangler Jeg har alle untatt 13 grønn p, sur smiley, kaffekopp, regnbue over hånd, fjes rett før bluetooth 0 Siter
MsMonroe Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 grønn p, sur smiley, kaffekopp, regnbue over hånd, fjes rett før bluetooth grønn p: publix sur smiley: despair kaffekopp: gudene vet.. regnbue over hånd:united way fjes: goodwill 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 grønn p: publix sur smiley: despair kaffekopp: gudene vet.. regnbue over hånd:united way fjes: goodwill Hadde ikke hørt om dem heller! ;-) Hvor ble det av zalo og OMO og Tine Melk?;-) 0 Siter
MsMonroe Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hadde ikke hørt om dem heller! ;-) Hvor ble det av zalo og OMO og Tine Melk?;-) Lost in translation? 0 Siter
Osiris Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Den kaffekoppen mellom chrysler og take2Inter...? Er det ikke en mann med en rund klumpnese da? 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Lost in translation? det store spørsmålet er egentlig: ER én dråpe virkelig nok?? Når vasket De sist opp, frue, med bare én eneste dråpe Zalo i vandet?;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg klarte bare to: United Nations og Apple... Hva søren heter UN med legesymbolet da tro? De andre var helt ukjente. Trodde den hånda med menneske og regnbue over var Amnesty, men det var visst feil... 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Er det ikke en mann med en rund klumpnese da? *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Jeg klarte bare to: United Nations og Apple... Hva søren heter UN med legesymbolet da tro? De andre var helt ukjente. Trodde den hånda med menneske og regnbue over var Amnesty, men det var visst feil... WHO, vel! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Jeg klarte bare to: United Nations og Apple... Hva søren heter UN med legesymbolet da tro? De andre var helt ukjente. Trodde den hånda med menneske og regnbue over var Amnesty, men det var visst feil... Nå mangler jeg bare ne, etter god hjelp fra mitt alter ego MsMonroe;-) men du har vel spist grønn kjempe mais? eller spilt på gamecube? eller sett en pixar-film, som f eks monsterbedriften? ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Forresten: Har du forandret nick? Du _er_ gode, gamle "hidi"? Yes! Fikk ny internettleverandør. 0 Siter
MsMonroe Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 det store spørsmålet er egentlig: ER én dråpe virkelig nok?? Når vasket De sist opp, frue, med bare én eneste dråpe Zalo i vandet?;-) Yo- check it out: Consumers Choice Coffee Hohohohoh! Forøvrig så spruter jeg i halve flaska for å vær sikker på at ting blir reint 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Yes! Fikk ny internettleverandør. Howdy ho!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.