Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yo- check it out: Consumers Choice Coffee

Hohohohoh! Forøvrig så spruter jeg i halve flaska for å vær sikker på at ting blir reint :P

Nei så dæven!! :-D

Men da var altså logoen mer kjent enn selve navnet. Eller er det bare at jeg forblindes av en fristende kopp kaffe?

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

28

• MsMonroe

20

• flisa

4

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei så dæven!! :-D

Men da var altså logoen mer kjent enn selve navnet. Eller er det bare at jeg forblindes av en fristende kopp kaffe?

Neida, den er til forveksling lik Java-logoen :) Og den har vel alle på attme klokka nede til venstre? Sikkert der du har den fra

Skrevet

Nå mangler jeg bare ne, etter god hjelp fra mitt alter ego MsMonroe;-)

men du har vel spist grønn kjempe mais? eller spilt på gamecube? eller sett en pixar-film, som f eks monsterbedriften? ;-)

"men du har vel spist grønn kjempe mais?" - NEI...

"eller spilt på gamecube?" - NEI...

"eller sett en pixar-film, som f eks monsterbedriften? ;-)" - eh..NEI....

Føler meg rett og slett litt utafor hele samfunnet nå.... ;-S

Men den regnbuesaken var WHO altså? Hmm, det hadde jeg aldri gjettet.

Si i fra hvis du dumper oppi entest med norske logoer. Da bør jeg vel kunne flere!

Skrevet

Jeg klarte bare fire.. Noen fler hadde jeg sett før men jeg husker ikke hva de heter.

F.eks den som det er bilde av på maisboksene. Husker jo ikke hva produsenten heter - jeg tenker og tenker men får bare opp "mais".

hidi, the scorpion
Skrevet

Howdy ho!!

Kan du si!

Kan absolutt ingenting om reklame..

Howdetoo!

Skrevet

Jeg klarte bare fire.. Noen fler hadde jeg sett før men jeg husker ikke hva de heter.

F.eks den som det er bilde av på maisboksene. Husker jo ikke hva produsenten heter - jeg tenker og tenker men får bare opp "mais".

Green Giant:-)

Skrevet

"men du har vel spist grønn kjempe mais?" - NEI...

"eller spilt på gamecube?" - NEI...

"eller sett en pixar-film, som f eks monsterbedriften? ;-)" - eh..NEI....

Føler meg rett og slett litt utafor hele samfunnet nå.... ;-S

Men den regnbuesaken var WHO altså? Hmm, det hadde jeg aldri gjettet.

Si i fra hvis du dumper oppi entest med norske logoer. Da bør jeg vel kunne flere!

Nei, ikke regnbuesaken som var WHO, men den som ligner på FN, men som har en slange og et spyd (?) foran.

Og laurbærkrans rundt:-)

Skrevet

Nei, ikke regnbuesaken som var WHO, men den som ligner på FN, men som har en slange og et spyd (?) foran.

Og laurbærkrans rundt:-)

Selfølgelig! *slår meg i panna* Det var jo litt logisk da...

Men regnbue-hånd-mennesket-saken da? Den har jeg i alle fall SETT...

Skrevet

Selfølgelig! *slår meg i panna* Det var jo litt logisk da...

Men regnbue-hånd-mennesket-saken da? Den har jeg i alle fall SETT...

Den har også MsMonroe æren for: Unoted Way.

Aner ikke hva det er...

Skrevet

Kan du si!

Kan absolutt ingenting om reklame..

Howdetoo!

Vi er visst to... Jeg klarte to stykker.....

Skrevet

Neida, den er til forveksling lik Java-logoen :) Og den har vel alle på attme klokka nede til venstre? Sikkert der du har den fra

*synger* "I like coffee, I like tea, I like the Java and it likes me, coffee and tea, the Java and me, a cup, a cup, a cup, a cup a cup...."

Skrevet

*synger* "I like coffee, I like tea, I like the Java and it likes me, coffee and tea, the Java and me, a cup, a cup, a cup, a cup a cup...."

Jeg synger ikke, men hører naboen har vors og synger "take me hoooome country roooads". Ikke så veldig pent, men likevel. :)

Skrevet

Green Giant:-)

Ah :o)

Nå er jeg oppe i 7 rette..

Grubler fælt på den runde puslespill-kula med bokstaver. Den har jeg sett før. Det er logoen til en nettside som er et slags oppslagsverk tror jeg.

Skrevet

Ah :o)

Nå er jeg oppe i 7 rette..

Grubler fælt på den runde puslespill-kula med bokstaver. Den har jeg sett før. Det er logoen til en nettside som er et slags oppslagsverk tror jeg.

wikipedia:-)

Skrevet

Jeg synger ikke, men hører naboen har vors og synger "take me hoooome country roooads". Ikke så veldig pent, men likevel. :)

vors??? NÅ????

Jeg begynner visst å bli gammal...

jeg har forresten den køntri roads på CD...Er det John Denver han heter?

Skrevet

vors??? NÅ????

Jeg begynner visst å bli gammal...

jeg har forresten den køntri roads på CD...Er det John Denver han heter?

Stemmer :) Ja, syns det er på tide å komme seg til byen jeg også, og jeg er ikke gammel :)

Meeeen, vet fra tidligere erfaringer at naboen her kan holde ut ganske lenge :) Syntes i sommer at å vrenge på aha klokken halv seks om natten var kjempelurt.. Spy :P

Skrevet

Stemmer :) Ja, syns det er på tide å komme seg til byen jeg også, og jeg er ikke gammel :)

Meeeen, vet fra tidligere erfaringer at naboen her kan holde ut ganske lenge :) Syntes i sommer at å vrenge på aha klokken halv seks om natten var kjempelurt.. Spy :P

Uffda.

Her blir det nok ingen bytur, for barnet ligger og sover så søtt i sengen sin! :-) Og barnets far befinner seg i en annen tidssone.

Så jeg nøyer meg med litt promille-doling!

It's been a pleasure to meet you, MsMonroe;-)

Skrevet

Uffda.

Her blir det nok ingen bytur, for barnet ligger og sover så søtt i sengen sin! :-) Og barnets far befinner seg i en annen tidssone.

Så jeg nøyer meg med litt promille-doling!

It's been a pleasure to meet you, MsMonroe;-)

Indeed. ;) Promille-DOLing, en ekstremsport? :P

Skrevet

wikipedia:-)

Yess, det var det!! Da er jeg oppe i 9..

Skrevet

Indeed. ;) Promille-DOLing, en ekstremsport? :P

Oh, yess! :-) Det er omtrent så spennende som det blir;-) *knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...