MsMonroe Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Oh, yess! :-) Det er omtrent så spennende som det blir;-) *knegg* Vil jeg tro Men nå tror jeg faktisk jeg skal forsøke å køye, til tross for allsang. Ha en vidunderlig aften videre. 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Vil jeg tro Men nå tror jeg faktisk jeg skal forsøke å køye, til tross for allsang. Ha en vidunderlig aften videre. Lige måde:-) Sov godt. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Vet du, nå er det den eneste jeg ikke har.. Pokkers java-lookalike Kaffekoppen er Consumers Choice Coffee.. Men hva er den til høyre for lance armstrong? En s inni en boks 0 Siter
MsMonroe Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Kaffekoppen er Consumers Choice Coffee.. Men hva er den til høyre for lance armstrong? En s inni en boks Safeway 0 Siter
Gjest blame Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Safeway Jeei! Ferdig med alle! Og jeg hadde et utgangspunkt i 4 som jeg umiddelbart kjente igjen.. Men etter litt hjelp her og litt hjernevriding, så er jeg i mål 0 Siter
MsMonroe Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeei! Ferdig med alle! Og jeg hadde et utgangspunkt i 4 som jeg umiddelbart kjente igjen.. Men etter litt hjelp her og litt hjernevriding, så er jeg i mål Ja, gjenkjente ikke igjen så mange med en gang jeg heller.. Tilfredsstillende? Nå kan du sove godt i natt 0 Siter
Gjest blame Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Ja, gjenkjente ikke igjen så mange med en gang jeg heller.. Tilfredsstillende? Nå kan du sove godt i natt Jeg er litt mer fornøyd enn jeg sikkert burde.. Men ja, nå kan jeg sove uten å se navneløse logoer gli forbi Takk for hjelpa! God natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.