Mrs. Wallace Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Djiises, guttungen (6) har sansen for eldre kvinner. Han sitter og stirrer henført på Guri Schanche på NRK nå, og utbrøt nettopp: "mamma, se på henne da. Den huden hennes ser utrooolig myk ut". 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes det ser så dumt ut med de to karene som har likedanne jakker! 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes det ser så dumt ut med de to karene som har likedanne jakker! Begge de to var kjempesøte synes jeg! ) Og jeg skulle gjerne hatt kroppen til Guri Schanke, skjønt hun er nesten for tynn nå... 0 Siter
keinstein Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes det ser så dumt ut med de to karene som har likedanne jakker! Karer med like klær er det kuleste som fins. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Begge de to var kjempesøte synes jeg! ) Og jeg skulle gjerne hatt kroppen til Guri Schanke, skjønt hun er nesten for tynn nå... Dama har jo ikke rumpe...! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Karer med like klær er det kuleste som fins. Ser ut som et danseband. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Dama har jo ikke rumpe...! Nei, det var i grunnen dårlig med lår og... Som jeg sa, hun er i tynneste laget egentlig nå, men hun gikk vel ned ganske mange kilo i forbindelse med all treningen under "Skal vi danse" leste jeg en gang. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Ser ut som et danseband. Kommer det noen med lik dress som meg, så blir vi sikkert venner for livet. Kvinner hater å ha på seg det samme som rivaler, særlig når rivalen tar seg bedre ut. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Kommer det noen med lik dress som meg, så blir vi sikkert venner for livet. Kvinner hater å ha på seg det samme som rivaler, særlig når rivalen tar seg bedre ut. Min gyldne regel er at rivaler aldri ser bedre ut enn meg.... *lol* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Kommer det noen med lik dress som meg, så blir vi sikkert venner for livet. Kvinner hater å ha på seg det samme som rivaler, særlig når rivalen tar seg bedre ut. Men disse to hadde jo tydeligvis avtalt å ha like klær. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Nei, det var i grunnen dårlig med lår og... Som jeg sa, hun er i tynneste laget egentlig nå, men hun gikk vel ned ganske mange kilo i forbindelse med all treningen under "Skal vi danse" leste jeg en gang. Ja, kiloene har en tendens til å forlate kroppen der man minst vil...Merkelig fenomen. Byste, rumpe og lår, men aldri over magen... 0 Siter
keinstein Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Min gyldne regel er at rivaler aldri ser bedre ut enn meg.... *lol* Metode? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Men disse to hadde jo tydeligvis avtalt å ha like klær. Det forundrer meg ikke. Jeg og to kompiser kjøpte like dressjakker på salg. Damene likte det ikke. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Men disse to hadde jo tydeligvis avtalt å ha like klær. Hehe, se for deg telefonsamtalen. "Hva skal duuuu ha på deg?" "Ehhhem, veeet ikke helt jeg. Hva skal duuuu ha, da?" osv 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Metode? Altfor høy selvtillit... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes det ser så dumt ut med de to karene som har likedanne jakker! Hvem er egentlig de gutta, forresten? Tror aldri jeg har sett dem før. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hvem er egentlig de gutta, forresten? Tror aldri jeg har sett dem før. Nei, ikke jeg heller. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, se for deg telefonsamtalen. "Hva skal duuuu ha på deg?" "Ehhhem, veeet ikke helt jeg. Hva skal duuuu ha, da?" osv Hihi! XD 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, se for deg telefonsamtalen. "Hva skal duuuu ha på deg?" "Ehhhem, veeet ikke helt jeg. Hva skal duuuu ha, da?" osv ..helt til en av dem kom på den geniale ideen å ha på seg jakker med glitter i! ;-) Men de var flinke til å synge da;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 ..helt til en av dem kom på den geniale ideen å ha på seg jakker med glitter i! ;-) Men de var flinke til å synge da;-) Jeg ble helt hypnotisert av de jakkene, altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.