loinen Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har tenkt å formatere maskinen min og har tatt backup av alle dokumenter og bilder. Men, så har jeg lyst til også å ta backup av alle mailene mine, men jeg er usikker på hvordan jeg gjør det. Jeg har tatt kopi av alle adressene, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det med selve mailene. Har gjort det en gang tidligere, men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Jeg bruker microsoft Outlook. Noen som har noen tips til meg? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Outlook eller outlook express? Har du outlook express, så kan jeg hjelpe deg. 0 Siter
loinen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Outlook eller outlook express? Har du outlook express, så kan jeg hjelpe deg. Jeg bruker microsoft outlook, ikke outlook express. 0 Siter
loinen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 LOLOLOLOL hehe du kan godt le for det var så enkelt at det er til å bli flau av :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.