Gå til innhold

responsen jeg fikk på det internasjonalet forumet ang barn og seksualitet

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg spurte om hvordan barnhagene i ulike land forholdt seg til barnas seksualitet. Var det akseptabelt

at barna eksperimenterte seksuelt med hverandre? fikk de lov til å leke naken? Jeg skrev at en norsk psykolog mente at barn burde ha et mer naturlig forhold til kropp og burde få lov til å eksperimentere mer rundt dette.

respons:

Tråden ble umiddelbart slettet

Skrevet

Hahaha, jeg er ikke overrasket. Jeg har blitt slettet på et amerikansk forum for mindre enn det.

Skrevet

*Hehe* Jeg skrev en gang på en amerikansk nyhetsgruppe (tror jeg det var) at kjæresten min og jeg hadde tenkt å få barn, men jeg skulle gjøre meg ferdig med eksamen først (det var noe sånt i alle fall. tok et kurs mens jeg jobbet) og det ble ramaskrik. Av en eller annen grunn skulle man ikke studere hvis man planla barn - lykken var visst å bli gift, slutte å jobbe og få barn.

Skrevet

Hahaha, jeg er ikke overrasket. Jeg har blitt slettet på et amerikansk forum for mindre enn det.

Jeg også! Men for det meste pga vitser med bare et snev av underbuksehumor! ;-)

Pluss at jeg har blitt anklaget for å være anti-amerikansk. "den som ikke er med oss, er mot oss"

Skrevet

Jeg også! Men for det meste pga vitser med bare et snev av underbuksehumor! ;-)

Pluss at jeg har blitt anklaget for å være anti-amerikansk. "den som ikke er med oss, er mot oss"

Jeg blir kalt kommunist :o)

Skrevet

DET er rart da.....:)

Alle fra Skandinavia er kommunister da, vi er den nye sovjetunionen og det var den gangen Kjell Magne Bondevik var statsminister hihi.

Skrevet

Alle fra Skandinavia er kommunister da, vi er den nye sovjetunionen og det var den gangen Kjell Magne Bondevik var statsminister hihi.

Det er jeg jaggu enig med dem i :)

Skrevet

Det er jeg jaggu enig med dem i :)

Det er en skikkelig skrulling der inne som er Jehovas vitne og Bushfanatiker og han må jeg erte innimellom :o)

Skrevet

*Hehe* Jeg skrev en gang på en amerikansk nyhetsgruppe (tror jeg det var) at kjæresten min og jeg hadde tenkt å få barn, men jeg skulle gjøre meg ferdig med eksamen først (det var noe sånt i alle fall. tok et kurs mens jeg jobbet) og det ble ramaskrik. Av en eller annen grunn skulle man ikke studere hvis man planla barn - lykken var visst å bli gift, slutte å jobbe og få barn.

Hehe... Amerikanerne skjønner ikke at jobb og barn kan kombineres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...