Gå til innhold

Antrekk-Mandag kveld!

Anbefalte innlegg

Gjest Antrekk?
Skrevet

Jeg skal ut med noen studentvenner og forelesere på mandag kveld. Skal spise middag sammen! Så lurer jeg da på, hvordan antrekk passer til en slik sammenkomst?

Gjest Antrekk?
Skrevet

Spørs hvor dere skal spise det.

Vi skal spise på en liten italiensk resturant her i byen!

Skrevet

Ganske vanlig studieantrekk, muligens litt pyntet.

Skrevet

Da hadde jeg gått for en fin olabukse, støvletter eller fine sko og en litt pyntet topp. Så kan du kle deg opp eller ned alt etter som ved hjelp av smykker, sminke, hår..

Skrevet

Ikke noe stivpyntet, svart bukse (dongeri) og en pen topp, evt. skjørt om du liker det.

Gjest Antrekk?
Skrevet

Ganske vanlig studieantrekk, muligens litt pyntet.

Takk for svaret! Da får jeg tenke hva jeg bruker som "studieantrekk"!

*Tenker, tenker*

Må pynte meg litt ja siden vi skal ut å spise.

Gjest Antrekk?
Skrevet

Da hadde jeg gått for en fin olabukse, støvletter eller fine sko og en litt pyntet topp. Så kan du kle deg opp eller ned alt etter som ved hjelp av smykker, sminke, hår..

Da får jeg se hvor mye jeg rekker å gjøre, mellom forelesning og til da jeg skal ut med disse. Greit å ikke bli overpynta, men koslig å pynte seg litt for kvelden. Litt gredd hår osv. trenger jeg å fikse ja!

Gjest Antrekk?
Skrevet

Ikke noe stivpyntet, svart bukse (dongeri) og en pen topp, evt. skjørt om du liker det.

Da får jeg grave langt inn i skape og se hva jeg finner:P!

Bra forslag kom du hvertfall med:)!

Skrevet

Da får jeg grave langt inn i skape og se hva jeg finner:P!

Bra forslag kom du hvertfall med:)!

Trenger ikke stæsje deg sånn opp vet du. :o) Hvis du har langt hår kan du sette det opp, ta på deg et smykke og noen hengende øredobber - blir kjempefint! :o) Kos deg!

Skrevet

Da pynter du opp et dagligantrekk (type jeans, litt finere topp, smykker) eller pynter ned et finere antrekk (type skjørt, enkel topp og enkelt tilbehør).

Skrevet

Takk for svaret! Da får jeg tenke hva jeg bruker som "studieantrekk"!

*Tenker, tenker*

Må pynte meg litt ja siden vi skal ut å spise.

Kan du ikke bare spørre de andre hva de skal ha på seg :)

Vil tro de fleste kommer i bukse og genser, men muligens finere enn daglidags.

Skrevet

Hadde det vært en tirsdag hadde jeg svart jeans og pen topp, men jeg vet da søren på en mandag. Mandager er triste og grå, og pen topp kan kanskje bli litt i overkant? Mulig det kan gå dersom den er grå, eventuelt brun.

Skrevet

Hadde det vært en tirsdag hadde jeg svart jeans og pen topp, men jeg vet da søren på en mandag. Mandager er triste og grå, og pen topp kan kanskje bli litt i overkant? Mulig det kan gå dersom den er grå, eventuelt brun.

Fatter ikke hva de skal ut på en mandags kveld for i det hele tatt, jeg. Krampaktig, nærmest.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg hadde nok kommet i mine hverdagsklær.

Oki, jeg tar sikkert noe hverdagsklær jeg også! men bør være litt penere enn de "styggeste" klærne også!

Gjest Antrekk?
Skrevet

Fatter ikke hva de skal ut på en mandags kveld for i det hele tatt, jeg. Krampaktig, nærmest.

Hvorfor vi skal ut på mandag kveld er fordi vi har studiedag på tirsdager og da kan vi feste uten å ta hensyn til at vi må tidlig opp dagen etterpå. Derfor skal vi ha "fest" på mandag! Jeg gleder meg! Så da blir jeg heller ikke på dol:P

Skrevet

Hvorfor vi skal ut på mandag kveld er fordi vi har studiedag på tirsdager og da kan vi feste uten å ta hensyn til at vi må tidlig opp dagen etterpå. Derfor skal vi ha "fest" på mandag! Jeg gleder meg! Så da blir jeg heller ikke på dol:P

:D Det var en fleip i fortsettelse av tonies innlegg. *tegner og forklarer*

Gjest Antrekk?
Skrevet

:D Det var en fleip i fortsettelse av tonies innlegg. *tegner og forklarer*

Jeg forstod den! Men fikk lyst til å svare for det hvorfor vi har mandag! Litt hardt å stikke ut mandag også, tre kvelder på rad:-), men en fikser vel det også! Blir gøy hvertfall

Skrevet

Mmm, nemlig. Krampe, krampe, krampe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...