Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en av de flinke som bytter selv, eller kjører du til verkstedet?

Min hukommelse sier at det er meget kommerlig å komme til selv..Har toyota rav4.

Er du av de som blinker på møtende biler som mangler lys? Jeg gjør av og til...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• kaffepiken

9

• pekkaline

9

• Osiris

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

nei.

...javel.

nei!

ånei ;) verksted da :)

Skrevet

Ah! Nok en dypsindig tråd sånn på fredagskvelden! :-) Passer ypperlig for en gressenke med rosévin innabords! ;-)

Skaviseee:

Ja, jeg blinker med lysa, men bare dersom det er en enslig bil som kommer imot og ikke flere etter hverandre, for da skjønner de sikkert ikke hvem jeg blinker på;-)

Og nei,. jeg skifter ikke lyspærer selv. Kjører bortom bensinstasjonen og ber om hjelp. En av fordelene med å være kvinne er at man kan spørre om slikt uten å miste sin ære;-)

Skrevet

Ah! Nok en dypsindig tråd sånn på fredagskvelden! :-) Passer ypperlig for en gressenke med rosévin innabords! ;-)

Skaviseee:

Ja, jeg blinker med lysa, men bare dersom det er en enslig bil som kommer imot og ikke flere etter hverandre, for da skjønner de sikkert ikke hvem jeg blinker på;-)

Og nei,. jeg skifter ikke lyspærer selv. Kjører bortom bensinstasjonen og ber om hjelp. En av fordelene med å være kvinne er at man kan spørre om slikt uten å miste sin ære;-)

Er du og gressenke i kveld? Jeg og! Men har dessverre ikke noe vin.... :-(

Jeg blinker nesten alltid med lysene til de som kommer i mot som ikke har lys.

Jeg skifter ALDRI lyspære selv. Overlater det til min kjære - har forsåvidt aldri opplevd at pæra har gått....

Skrevet

I likhet med morsan er jeg gressenke med vin innabors og svarer så gjerne på både det ene og det andre ;o)

Jeg skifter ikke lys selv. Tror faktisk ingen av oss gjør det. Når lysene begynner å gå, finner vi som regel ut at det er på tide med en oljeskiftservice uansett, og så ordner de alt på en gang..

Men jeg har byttet vindusviskere da. Det er ikke så lett å finne ut av. Det er så mange å velge mellom!

Jeg blinker av og til med lysene hvis det kommer en mot meg uten lys. Hvis jeg kommer på det.

Skrevet

Skaviseee:

Jeg har det med å bremse, senke farten når de blinker på meg. :) Tenker på kontroll og bremser selv om jeg kjører fartsgrensen.

Jaja, jo litt av et innlegg hehe. Selv gumler jeg melkesjokolade og pælmer lettmelk :)

Får innom en stasjon i morgen tenker jeg ja. Lys må man ha.

Skrevet

Jeg skifter ALDRI lyspære selv. Overlater det til min kjære - har forsåvidt aldri opplevd at pæra har gått....

*S*

Skrevet

Du kan få av meg! *slenger over et glass*

Også gressenke

Skrevet

Jeg har det med å bremse, senke farten når de blinker på meg. :) Tenker på kontroll og bremser selv om jeg kjører fartsgrensen.

Jaja, jo litt av et innlegg hehe. Selv gumler jeg melkesjokolade og pælmer lettmelk :)

Får innom en stasjon i morgen tenker jeg ja. Lys må man ha.

Ja, det er veldig lett å misforstå hva blinkingen skal bety.

jeg bremser også;-)

Skrevet

I likhet med morsan er jeg gressenke med vin innabors og svarer så gjerne på både det ene og det andre ;o)

Jeg skifter ikke lys selv. Tror faktisk ingen av oss gjør det. Når lysene begynner å gå, finner vi som regel ut at det er på tide med en oljeskiftservice uansett, og så ordner de alt på en gang..

Men jeg har byttet vindusviskere da. Det er ikke så lett å finne ut av. Det er så mange å velge mellom!

Jeg blinker av og til med lysene hvis det kommer en mot meg uten lys. Hvis jeg kommer på det.

Vi har nettopp hatt bilen på service, men må nok ha hjelp til dette.

Hva drikker du av vin i kveld da? Jeg er egentlig på vei i seng, men i morgen blir det nok fest.

Da skal jeg kose meg i utendørs stamp med bobler å greier :)

Skrevet

Du kan få av meg! *slenger over et glass*

Også gressenke

Nå skulle vi hatt natt-piknik på en felles plen og pimpet vin!

*takker for glasset*

Skrevet

Aha! Da er det bevist at dol-damene ikke bare har blått stretch-laken, men dertil drikker vin når de er gressenker;-)

Jeg synes bil-styr er noe her. Jeg nøyer med med å fylle benis, luft + vaske vinduene.

Og så har jeg jo fylt på litt spylevæske fra tid til annen.

Leste forretsen om en "damebil" som bare ble utviklet men aldri kom i produksjon utover prototypen: Man fikk en stor gruppe damer til å uttale seg om hva de syntes var viktig med en bil, og en av tingene som ble utviklet var at man kunne fylle på spylevæske uten å åpne panseret - mer slik som bensintanken;-=

dette tenker jeg på hver gang det må fylles psylevæske...

Skrevet

Nå skulle vi hatt natt-piknik på en felles plen og pimpet vin!

*takker for glasset*

Det hadde vært noe! :-) Vi får nøye oss med et virtuelt treff:-)

Her får du et glass fra meg også, rosévin;-)

Skrevet

Jeg bytter selv, og det er et helvete å få til på min bil ihvertfall.

Blir like sur hver gang jeg må til pers.

Skrevet

Aha! Da er det bevist at dol-damene ikke bare har blått stretch-laken, men dertil drikker vin når de er gressenker;-)

Jeg synes bil-styr er noe her. Jeg nøyer med med å fylle benis, luft + vaske vinduene.

Og så har jeg jo fylt på litt spylevæske fra tid til annen.

Leste forretsen om en "damebil" som bare ble utviklet men aldri kom i produksjon utover prototypen: Man fikk en stor gruppe damer til å uttale seg om hva de syntes var viktig med en bil, og en av tingene som ble utviklet var at man kunne fylle på spylevæske uten å åpne panseret - mer slik som bensintanken;-=

dette tenker jeg på hver gang det må fylles psylevæske...

Uff, minner meg om da jeg bare MÅTTE fylle spylervæske på den forrige bilen vår. Åpnet panseret, og kom på at jeg aldri før hadde fylt på spylervæske, og vi hadde hatt bilen i 3-4 år!!!! Fant etterhvert spylervæskehullet da...

Tenkte tanken på at det hadde vært dritflaut om noen hadde stoppet og spurt om jeg trengte hjelp, og jeg da hadde sagt at jeg ikke visste hvor jeg skulle fylle i....

Var på verksted med bilen denne uka. De spurte om registreringsnummeret...Det husket da ikke jeg for søren! Flaut! Men det var flere damer som ikke husket det der, heldigvis...

Skrevet

Det hadde vært noe! :-) Vi får nøye oss med et virtuelt treff:-)

Her får du et glass fra meg også, rosévin;-)

Minner om de svunne tider, med Matheus rosévin!!!

Drikker du det altså??? Det har jeg ikke smakt på jaffal ti år!

Skrevet

:-)

JA

Enda en tråd som viser hvorfor menn tjener mer enn kvinner, vi er ikke så hjelpesløse.

Skrevet

Uff, minner meg om da jeg bare MÅTTE fylle spylervæske på den forrige bilen vår. Åpnet panseret, og kom på at jeg aldri før hadde fylt på spylervæske, og vi hadde hatt bilen i 3-4 år!!!! Fant etterhvert spylervæskehullet da...

Tenkte tanken på at det hadde vært dritflaut om noen hadde stoppet og spurt om jeg trengte hjelp, og jeg da hadde sagt at jeg ikke visste hvor jeg skulle fylle i....

Var på verksted med bilen denne uka. De spurte om registreringsnummeret...Det husket da ikke jeg for søren! Flaut! Men det var flere damer som ikke husket det der, heldigvis...

"Tenkte tanken på at det hadde vært dritflaut om noen hadde stoppet og spurt om jeg trengte hjelp, og jeg da hadde sagt at jeg ikke visste hvor jeg skulle fylle i...."

LOL!!

Men vhis det kan være noen trøst, så er vel saken den, dessverre, at folk sjelden stopper! :-(

Jeg stod høygravid i veikanten ved siden av en bil med åpent panser uten at en kjeft stoppa!!

Nå hadde jeg tilfeldigvis ikke behov for hjelp, for saken var at vi hadde gått tomm for kjølevæske, og husbonden hadde gått bort til en kro i nærheten for å be om vann.

Men det kunne jo ikke de forbipassernde bilene ELLE fotgjengerne vite, og INGEN av dem stoppet!!

Skrevet

:-)

JA

Enda en tråd som viser hvorfor menn tjener mer enn kvinner, vi er ikke så hjelpesløse.

Pøh! ;-) dere er bare for flaue til å overlate drittjobbene til andre! :-)

Vi kan glatt spasere inn på bensinstasjonen og be om hjelp, og så slipper vi å skitne til fingrene osv.;-) Ikke tar e noe ekstra for det heller - betaler bare for lyspæra;-)

HA!! Tenker du føler deg lurt nå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...