Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minner om de svunne tider, med Matheus rosévin!!!

Drikker du det altså??? Det har jeg ikke smakt på jaffal ti år!

Jeg hadde ikke drukket rosévin på minst 20 år (!!) før enn jeg smakte det i Fr.rike for et par-tre år siden. da så vi at de lokale folkene gjerne bestilte det på kafeene etc.

Normalt er jeg mer rødvinsfan, men nå hadde jeg en slant igjen i en 2-liters karting som heter "Gozo Rosé". lett og frisk og god:-)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• kaffepiken

9

• pekkaline

9

• Osiris

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå har jeg ikke bil. Men jeg bytta og fiksa det jeg klarte når jeg hadde bil. Nå må jeg da si at for meg er bil et transportmiddel og ikke en hobby så jeg vet ikke så voldsomt mye. Men jeg greide så skifte sikringer, olje og noen lyspærer. Skifta dekk når jeg måtte.

Skrevet

Pøh! ;-) dere er bare for flaue til å overlate drittjobbene til andre! :-)

Vi kan glatt spasere inn på bensinstasjonen og be om hjelp, og så slipper vi å skitne til fingrene osv.;-) Ikke tar e noe ekstra for det heller - betaler bare for lyspæra;-)

HA!! Tenker du føler deg lurt nå:-)

Hehe, ja bakdelen for menn er at de ikke våger å be om hjelp fordi det forventes at de kan sånt :)

Skrevet

Pøh! ;-) dere er bare for flaue til å overlate drittjobbene til andre! :-)

Vi kan glatt spasere inn på bensinstasjonen og be om hjelp, og så slipper vi å skitne til fingrene osv.;-) Ikke tar e noe ekstra for det heller - betaler bare for lyspæra;-)

HA!! Tenker du føler deg lurt nå:-)

Hm, hva sier man til slikt da :-)

Jo

Man lærer ikke noe ved og smiske og lure seg unna, blir bare fortsatt blond og hjelpesløs :-)

Den satt tenker jeg :-)

Skrevet

Nå har jeg ikke bil. Men jeg bytta og fiksa det jeg klarte når jeg hadde bil. Nå må jeg da si at for meg er bil et transportmiddel og ikke en hobby så jeg vet ikke så voldsomt mye. Men jeg greide så skifte sikringer, olje og noen lyspærer. Skifta dekk når jeg måtte.

Jeg tror det var enklere å komme til å få skiftet lyspærer for få år tilbake. Noen ganger skulle jeg ønske jeg klarte sånne "manneting". Jaja...

Skrevet

Jeg tror det var enklere å komme til å få skiftet lyspærer for få år tilbake. Noen ganger skulle jeg ønske jeg klarte sånne "manneting". Jaja...

Dagens biler er nok ikke så enkle nei. Men jeg hadde ikke klart det i dag. Hadde ikke lddgikt den gangen. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke drukket rosévin på minst 20 år (!!) før enn jeg smakte det i Fr.rike for et par-tre år siden. da så vi at de lokale folkene gjerne bestilte det på kafeene etc.

Normalt er jeg mer rødvinsfan, men nå hadde jeg en slant igjen i en 2-liters karting som heter "Gozo Rosé". lett og frisk og god:-)

Hmmmm! Kanskje det bør prøves igjen!

Vel - nå trekker jeg meg ut fra DOL. Hadde store planer om trening i kveld, men det får jeg droppe. Skulle også se gjennom et regnskap, men det begynner å bli seint....

Mannen min har lovet å hjelpe meg med det i morgen, så jeg får i alle fall åpne permen og SE på det (sånn at jeg med hånda på hjertet kan si at jeg har SETT på det....)

Flytter meg inn i stus, der er det varmere. God natt!

Skrevet

Aha! Da er det bevist at dol-damene ikke bare har blått stretch-laken, men dertil drikker vin når de er gressenker;-)

Jeg synes bil-styr er noe her. Jeg nøyer med med å fylle benis, luft + vaske vinduene.

Og så har jeg jo fylt på litt spylevæske fra tid til annen.

Leste forretsen om en "damebil" som bare ble utviklet men aldri kom i produksjon utover prototypen: Man fikk en stor gruppe damer til å uttale seg om hva de syntes var viktig med en bil, og en av tingene som ble utviklet var at man kunne fylle på spylevæske uten å åpne panseret - mer slik som bensintanken;-=

dette tenker jeg på hver gang det må fylles psylevæske...

Jeg pleier også _egentlig_ å være flink til å fylle bensin og spylevæske og sånt. Men nå har vi ny bil (hatt i 3 mnd) og jeg klarer fortsatt ikke å få opp det forbaska panserlokket!!!

Skifte lyspærer liksom, det skulle vært noe! *knis*

Skål :o)

Skrevet

Hm, hva sier man til slikt da :-)

Jo

Man lærer ikke noe ved og smiske og lure seg unna, blir bare fortsatt blond og hjelpesløs :-)

Den satt tenker jeg :-)

Ja, ja, bare kast bort tiden din på den slags uviktige sysler, du;-) tenker det bare spretter ut hår på brøstkassa når du tenker på det:-)

Skrevet

Dagens biler er nok ikke så enkle nei. Men jeg hadde ikke klart det i dag. Hadde ikke lddgikt den gangen. :)

Au da...nei da er det verre. Fingrene er vel det første man merker leddgikt på kanskje....

Skrevet

Ungene var helt imponerte over meg, da JEG limte fast hodet på gyngehesten med trelim....

Ble en liten tankevekker - vi har det nok litt for tradisjonelt her hjemme mhp kjønnsroller :-(

Skrevet

Jeg pleier også _egentlig_ å være flink til å fylle bensin og spylevæske og sånt. Men nå har vi ny bil (hatt i 3 mnd) og jeg klarer fortsatt ikke å få opp det forbaska panserlokket!!!

Hørte om en ny bil i en super-dyr prisklasse (husker ikke merket akkurat nå - kan det ha vært Jaguar??) der alt man ser når man åpner panseret er en stor metallplate srudd over hele motoren, med bare hull for olje, spylevæske og frostvæske;-)

Her skulle man ikke kunne ødelegge noe ved å ordne og fikse selv, nei! rett inn på merkeverksted me'n:-)

Skrevet

Ungene var helt imponerte over meg, da JEG limte fast hodet på gyngehesten med trelim....

Ble en liten tankevekker - vi har det nok litt for tradisjonelt her hjemme mhp kjønnsroller :-(

Hehe, ja det er fra ungene man får aha opplevelser :)

Skrevet

Ja, ja, bare kast bort tiden din på den slags uviktige sysler, du;-) tenker det bare spretter ut hår på brøstkassa når du tenker på det:-)

Spretter ut hår ja, og det er vel akkurat det dere liker det, veldig mann liksom :-)

Skrevet

Hehe, ja bakdelen for menn er at de ikke våger å be om hjelp fordi det forventes at de kan sånt :)

Vi kan det jo

Skrevet

Nå skulle vi hatt natt-piknik på en felles plen og pimpet vin!

*takker for glasset*

Ja, det hørtes veldig koselig ut :o)

Skrevet

Hmmmm! Kanskje det bør prøves igjen!

Vel - nå trekker jeg meg ut fra DOL. Hadde store planer om trening i kveld, men det får jeg droppe. Skulle også se gjennom et regnskap, men det begynner å bli seint....

Mannen min har lovet å hjelpe meg med det i morgen, så jeg får i alle fall åpne permen og SE på det (sånn at jeg med hånda på hjertet kan si at jeg har SETT på det....)

Flytter meg inn i stus, der er det varmere. God natt!

Sov godt:-)

Skrevet

Vi fikk ny dieselbil høsten 2005, og vi hadde hatt den i flere måneder før jeg fylte diesel for første gang *flau*

Og det er jeg som bruker bilen til daglig....

Skulle fylle, og så ble jeg så overrasket over at diesellokket så ut som det gjorde, og jeg måtte innrømme at jeg ikke hadde åpnet det før!

*flaut*

Men nå fyller jeg like ofte som mannen min. Har også fylt spylervæske på den nye. Til og med polert den jaffal to ganger - ikke helt alene da, men likevel!

Skrevet

Spretter ut hår ja, og det er vel akkurat det dere liker det, veldig mann liksom :-)

Ja vi får da endelig håpe at det ikke er typisk kvinne;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...