Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp hatt bilen på service, men må nok ha hjelp til dette.

Hva drikker du av vin i kveld da? Jeg er egentlig på vei i seng, men i morgen blir det nok fest.

Da skal jeg kose meg i utendørs stamp med bobler å greier :)

Jeg koser meg med rødvinen min :o)

Hørtes veldig artig ut med stamp og bobler og sånt i morgen! Prøvde sånn stamp midtvinters en gang og endte opp med stivfrossent hår i alle retninger - men det er kanskje ikke like kaldt på dine trakter?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• kaffepiken

9

• pekkaline

9

• Osiris

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja vi får da endelig håpe at det ikke er typisk kvinne;-)

Nei det skulle tatt seg ut, da hadde jeg skygga banen :-)

Skrevet

Hørte om en ny bil i en super-dyr prisklasse (husker ikke merket akkurat nå - kan det ha vært Jaguar??) der alt man ser når man åpner panseret er en stor metallplate srudd over hele motoren, med bare hull for olje, spylevæske og frostvæske;-)

Her skulle man ikke kunne ødelegge noe ved å ordne og fikse selv, nei! rett inn på merkeverksted me'n:-)

Men det hørtes jo enkelt og greit ut? Liten sjans for å helle spylvæsken i bremsesystemet og omvendt..

Skrevet

Men det hørtes jo enkelt og greit ut? Liten sjans for å helle spylvæsken i bremsesystemet og omvendt..

Ja, men ikke noe for motorentusiaster, da;-)

Ikek det at jeg er blant dem, men jeg har en pensjonist i familien som er på utkikk etter en gammal bil som han kan skru og mekke på. Leter gjennom bilannonser og slikt på jakt etter "den rette". Han er meget bestemt på at slik nymotens bil med masse elektronikk etc er bra nok som bruksbil, men ikke som "hobbybil"! ;-)

Da skal det skrus og mekkes sjæl;-)

Skrevet

Vi fikk ny dieselbil høsten 2005, og vi hadde hatt den i flere måneder før jeg fylte diesel for første gang *flau*

Og det er jeg som bruker bilen til daglig....

Skulle fylle, og så ble jeg så overrasket over at diesellokket så ut som det gjorde, og jeg måtte innrømme at jeg ikke hadde åpnet det før!

*flaut*

Men nå fyller jeg like ofte som mannen min. Har også fylt spylervæske på den nye. Til og med polert den jaffal to ganger - ikke helt alene da, men likevel!

Og jeg innrømmer at jeg _aldri_ har vasket bilen... Men før i tida var jeg ganske flink og kunne skru litt og sånn. En gang brakk bryteren til lyktene - med lysene på. Hver gang jeg skulle parkere måtte jeg åpne panseret og koble fra batteriet ;o)

Jeg fikk noen rare blikk!

Skrevet

Ja, men ikke noe for motorentusiaster, da;-)

Ikek det at jeg er blant dem, men jeg har en pensjonist i familien som er på utkikk etter en gammal bil som han kan skru og mekke på. Leter gjennom bilannonser og slikt på jakt etter "den rette". Han er meget bestemt på at slik nymotens bil med masse elektronikk etc er bra nok som bruksbil, men ikke som "hobbybil"! ;-)

Da skal det skrus og mekkes sjæl;-)

Mannen min fabulerer av og til om å skaffe en bil å mekke på. Han som knapt kan skifte dekk ;o)

Skrevet

Au da...nei da er det verre. Fingrene er vel det første man merker leddgikt på kanskje....

I mitt tilfelle ja, og håndleddene. Menjeg skal ikke klage, greier stort sett det meste jeg behøver å klare.

Skrevet

Mannen min fabulerer av og til om å skaffe en bil å mekke på. Han som knapt kan skifte dekk ;o)

*he he*

Skrevet

Vi kan det jo

Av en eller annen grunn minner denne selvsikkerheten meg om følgende vits: *S*

God was just about done creating the universe, but He had two extra things left in his bag of creations, so he decided to split them between Adam and Eve.

He told the couple that one of the things he had to give away was the ability to stand up urinating. "It's a very handy thing," God told the couple. "I was wondering if either one of you wanted that ability."

Adam jumped up and blurted, "Oh, give that to me! I'd love to be able to do that! It seems a sort of thing a man should do. Oh please, oh please, oh please, let me have that ability. It'd be so great! When I'm working in the garden or naming the animals, I could just stand there and let it fly. It'd be so cool. I could write my name in the sand. Oh please God, let it be me who you give that gift to, let me stand and pee, oh please."

On and on he went like an excited little boy who had to pee. Eve just smiled and told God that if Adam really wanted that so badly, he could have it. It seemed to be the sort of thing that would make him happy, and she really wouldn't mind if Adam were the one given this ability.

And so Adam was given the ability to control the direction of his misdirection while in a vertical position. And lo, he was happy and did celebrate by wetting down the bark on the tree nearest him, laughing with delight all the while. And it was good.

"Fine," God said, looking back into his bag of leftover gifts.

"What's left here? Oh yes, multiple orgasms..."

Skrevet

Av en eller annen grunn minner denne selvsikkerheten meg om følgende vits: *S*

God was just about done creating the universe, but He had two extra things left in his bag of creations, so he decided to split them between Adam and Eve.

He told the couple that one of the things he had to give away was the ability to stand up urinating. "It's a very handy thing," God told the couple. "I was wondering if either one of you wanted that ability."

Adam jumped up and blurted, "Oh, give that to me! I'd love to be able to do that! It seems a sort of thing a man should do. Oh please, oh please, oh please, let me have that ability. It'd be so great! When I'm working in the garden or naming the animals, I could just stand there and let it fly. It'd be so cool. I could write my name in the sand. Oh please God, let it be me who you give that gift to, let me stand and pee, oh please."

On and on he went like an excited little boy who had to pee. Eve just smiled and told God that if Adam really wanted that so badly, he could have it. It seemed to be the sort of thing that would make him happy, and she really wouldn't mind if Adam were the one given this ability.

And so Adam was given the ability to control the direction of his misdirection while in a vertical position. And lo, he was happy and did celebrate by wetting down the bark on the tree nearest him, laughing with delight all the while. And it was good.

"Fine," God said, looking back into his bag of leftover gifts.

"What's left here? Oh yes, multiple orgasms..."

Oh shitt :-)

Ja den misunner vi, jeg hadde nok bytta bort lyspærekunnskapene mine for den :-)

Skrevet

Jeg er flau for og si det, men lyspærer bytter jeg ikke i min bil, vet faktisk ikke hvordan..

det som er komisk er at jeg har byttet clutch og eksosanlegg på en eldre bil jeg hadde for noen år siden, men altså ikke lys, hihi :)

Caloni Makaroni
Skrevet

I likhet med morsan er jeg gressenke med vin innabors og svarer så gjerne på både det ene og det andre ;o)

Jeg skifter ikke lys selv. Tror faktisk ingen av oss gjør det. Når lysene begynner å gå, finner vi som regel ut at det er på tide med en oljeskiftservice uansett, og så ordner de alt på en gang..

Men jeg har byttet vindusviskere da. Det er ikke så lett å finne ut av. Det er så mange å velge mellom!

Jeg blinker av og til med lysene hvis det kommer en mot meg uten lys. Hvis jeg kommer på det.

"Men jeg har byttet vindusviskere da. Det er ikke så lett å finne ut av. Det er så mange å velge mellom!"

Det minner meg om en gang jeg dro med meg en kamerat bort på bensinstasjonen fordi jeg ville ha han til å finne og bytte vindusviskere for meg. Vi går begge inn i butikken, og jeg er såre stolt over at jeg finner veggen med vindusviskere først, og jeg griper tak i den første og beste og tenker å kjøpe den. Kameraten min bare flirer av meg, og huker tak i en ansatt for å få unnagjort handelen fortest mulig. De studerer plakaten på veggen lenge og vel, og saumfarer hyllene. Jeg står fortsatt og tviholder på den ene vindusviskeren jeg fant, for den var så fin, syntes jeg. Tilslutt gir de opp, og må bare innse at de ikke har flere igjen. Så litt molefonken begynner jeg å henge vindusviskeren jeg hadde i hånda opp på veggen igjen. Og de to guttene sukker ganske synkront, ettersom det viste seg at den jeg sto og tviholdt på var det eneste eksemplaret som var igjen av akkurat den typen vindusvisker som bilen min trengte! Kvinnelig intuisjon, kalles det ;)

Skrevet

Dette er mannens jobb, helt klart. Han bytter selv, så vidt jeg vet.

Det hender jeg blunker til biler uten lys.

Skrevet

"Men jeg har byttet vindusviskere da. Det er ikke så lett å finne ut av. Det er så mange å velge mellom!"

Det minner meg om en gang jeg dro med meg en kamerat bort på bensinstasjonen fordi jeg ville ha han til å finne og bytte vindusviskere for meg. Vi går begge inn i butikken, og jeg er såre stolt over at jeg finner veggen med vindusviskere først, og jeg griper tak i den første og beste og tenker å kjøpe den. Kameraten min bare flirer av meg, og huker tak i en ansatt for å få unnagjort handelen fortest mulig. De studerer plakaten på veggen lenge og vel, og saumfarer hyllene. Jeg står fortsatt og tviholder på den ene vindusviskeren jeg fant, for den var så fin, syntes jeg. Tilslutt gir de opp, og må bare innse at de ikke har flere igjen. Så litt molefonken begynner jeg å henge vindusviskeren jeg hadde i hånda opp på veggen igjen. Og de to guttene sukker ganske synkront, ettersom det viste seg at den jeg sto og tviholdt på var det eneste eksemplaret som var igjen av akkurat den typen vindusvisker som bilen min trengte! Kvinnelig intuisjon, kalles det ;)

He he, ikke verst å plukke ut den riktige på pur intuisjon ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...