Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått litt, men det frister loksom ikke helt å dra opp i høyden...og her nede i fjøra er det ikke store bakkene.

I morgen drar jeg hjem igjen. Oslo turen var helt uplanlagt...og inn hit var ikke engang meningen.

men nå har jeg fått en strålende ide - en jeg har lyst å lufte med deg. Forsøker å logge meg på like etter midnatt.

Nå er det etter midnatt her i landet.,,

Skrevet

Nå er det etter midnatt her i landet.,,

Når det gjelder den damen og biler eller tid vet du..

Skrevet

Når det gjelder den damen og biler eller tid vet du..

Kanskje hun er ute og kjører bil akkurat nå? Og trodde hun skulle finne en nattåpen internett-cafe i Sogn?

Skrevet

Kanskje hun er ute og kjører bil akkurat nå? Og trodde hun skulle finne en nattåpen internett-cafe i Sogn?

Det er klart, er man vant til siviliserte strøk.. Hmm.. La oss for alles skyld håpe på en annen forklaring!

Skrevet

...i bil....eller i snøføyka på truger...

Skrevet

Men hvis man ser øverst på åoent nå.. *bekymret*

Skrevet

Men hvis man ser øverst på åoent nå.. *bekymret*

Har hun klart det nå igjen :-(

Ja,ja - hun lærer vel etterhvert!

Skrevet

Er du oppe og rangler?

jepp! rett og slett! Hva er din unnskyldning?

*streng*

Skrevet

Har hun klart det nå igjen :-(

Ja,ja - hun lærer vel etterhvert!

Vet ikke helt jeg.. Hun snakker om den der hjernen som bare går frem og tilbake. Aner et mønster. Men, mirakler skjer jo!

Skrevet

jepp! rett og slett! Hva er din unnskyldning?

*streng*

min undskyldning er irriterende hjertebank...pluss en dose ustyrlige katastrofetanker :(

*grrrr*

venter på at en porsjon xanor gjør susen...

*krysser fingre*

hvilken undskydning sitter du og ruger på?

Skrevet

min undskyldning er irriterende hjertebank...pluss en dose ustyrlige katastrofetanker :(

*grrrr*

venter på at en porsjon xanor gjør susen...

*krysser fingre*

hvilken undskydning sitter du og ruger på?

Okey, den får passere i dag, eh, natt!

Skal er syyk!! Små dumme viruser har fest i luftveiene, har feber og sovet halve dagen! :(

Skrevet

Okey, den får passere i dag, eh, natt!

Skal er syyk!! Små dumme viruser har fest i luftveiene, har feber og sovet halve dagen! :(

*hytter med truende neve mot uønskede bassilusker*

Har det vart lenge?

Skrevet

*hytter med truende neve mot uønskede bassilusker*

Har det vart lenge?

Nei, de kom snikende søndag kveld tror jeg! Men de startet ikke festen før i dag!

Skrevet

Nei, de kom snikende søndag kveld tror jeg! Men de startet ikke festen før i dag!

Nå har virkningen kommet snikende her også etter inntaket, og jeg har problemer med å fokusere...må forsøke å navigere i retning av sengen, før jeg faller om over pc'n.

God natt, god bedring og drøm søtt!

Klem

Skrevet

Nå har virkningen kommet snikende her også etter inntaket, og jeg har problemer med å fokusere...må forsøke å navigere i retning av sengen, før jeg faller om over pc'n.

God natt, god bedring og drøm søtt!

Klem

Takk!

Sov godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...