Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Det kommer sikkert i reprise en eller annen dag om noen mnd :o)

Jeg får følge med litt, for de sender det aller meste i reprise en eller annen gang.

Det var koselig tur ut i kveld, men jeg gikk jo glipp av alle programmene jeg pleier og se på dag ;o)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• ShitDiddelyDo

6

• MsMonroe

4

• tula

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg får følge med litt, for de sender det aller meste i reprise en eller annen gang.

Det var koselig tur ut i kveld, men jeg gikk jo glipp av alle programmene jeg pleier og se på dag ;o)

TV og PC er noe man ser/er på når det ikke er noe annet å gjøre :o)

Gjest Shira12
Skrevet

TV og PC er noe man ser/er på når det ikke er noe annet å gjøre :o)

Ja det er sant, men enkelte serier er jo så spennendes da ;p

Nå var det bare i grunn six feet jeg ville se, og jeg kan sikkert se episoden ved en senere anledning.

Var deilig og få gjort noen normale ting. I går var jeg ute med guttungen i timesvis, ikke verst hva? :o)

Skrevet

Ja det er sant, men enkelte serier er jo så spennendes da ;p

Nå var det bare i grunn six feet jeg ville se, og jeg kan sikkert se episoden ved en senere anledning.

Var deilig og få gjort noen normale ting. I går var jeg ute med guttungen i timesvis, ikke verst hva? :o)

Det var skikkelig bra :o)

Skrevet

Jeg var ikke klar over at han var fra India.

En fantastisk artist og stemme. Snufs.

Men jeg skjønner jo at han ikke bekymret seg for HIV-smitte rundt 1982. Hvem gjorde vel det den gangen.

Skrevet

Jeg var ikke klar over at han var fra India.

En fantastisk artist og stemme. Snufs.

Men jeg skjønner jo at han ikke bekymret seg for HIV-smitte rundt 1982. Hvem gjorde vel det den gangen.

Han var suveren.

Jeg visste han var fra India og jeg husker så godt den dagen han døde, det var trist.

Tenk at det er så lenge siden.

Det var godt vi ikke visst om HIV og AIDS før 82 så rakk vi å leve herrens glade dager en liten periode i hvert fall ;o)

Skrevet

Han var suveren.

Jeg visste han var fra India og jeg husker så godt den dagen han døde, det var trist.

Tenk at det er så lenge siden.

Det var godt vi ikke visst om HIV og AIDS før 82 så rakk vi å leve herrens glade dager en liten periode i hvert fall ;o)

Er ikke han fra Zanzibar..?

Skrevet

Er ikke han fra Zanzibar..?

De sa han var inder og oppvokst i Zansibar og blitt sendt til India for å gå på skole.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De sa han var inder og oppvokst i Zansibar og blitt sendt til India for å gå på skole.

Farrokh Bulsara er født i Zansibar, ja.

Hans foreldre er persere.

Skrevet

Farrokh Bulsara er født i Zansibar, ja.

Hans foreldre er persere.

Men jeg har alltid hørt at han var inder. Nå skal jeg snakke med både den iranske og den indiske naboen så kan vi la dem krangle om det.

Men de sa indere på dokumenteren i går :o)

Skrevet

Men jeg har alltid hørt at han var inder. Nå skal jeg snakke med både den iranske og den indiske naboen så kan vi la dem krangle om det.

Bulgarer. Bulsara het han en gang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er fra India.

Kjenner verdens største Queen-fan, så det er ingen tvil om det.

Må sies at jeg ikke ante det før hun forklarte meg at han egentlig heter Farrokh Bulsara.

Skrevet

Han er fra India.

Kjenner verdens største Queen-fan, så det er ingen tvil om det.

Må sies at jeg ikke ante det før hun forklarte meg at han egentlig heter Farrokh Bulsara.

Man blir ikke rockestjerne med det navnet altså. I hvert fall ikke på 80-tallet. Akkurat som du ikke blir stjerne med navnet Georgios Kyriacos Panayiotou (George Michael). Ikke for å sammenligne de to for han er bare blåbær i forhold til Mercury.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man blir ikke rockestjerne med det navnet altså. I hvert fall ikke på 80-tallet. Akkurat som du ikke blir stjerne med navnet Georgios Kyriacos Panayiotou (George Michael). Ikke for å sammenligne de to for han er bare blåbær i forhold til Mercury.

Men hvis jeg ikke tar helt feil tok han navnet Freddy lenge før han begynte med musikk.

Skrevet

..og det var ikke meningen å være pirkete, men var bare så sikker :) Dårlig med TV-program med faktafeil

Skrevet

Men hvis jeg ikke tar helt feil tok han navnet Freddy lenge før han begynte med musikk.

Det aner jeg ingenting om :o) Jeg er nok mer fan nå enn jeg var på 80-tallet.

Skrevet

Men der står det at han var fra India da, så da var det rett.

Født i Zanzibar, oppvokst i India/Zanzibar.

Da har vi vel alt på det tørre? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det aner jeg ingenting om :o) Jeg er nok mer fan nå enn jeg var på 80-tallet.

Tror Queen har mange fans fordi det er et band absolutt alle har hørt om, og bandet har en og annen låt de fleste kan like.

Men ser man på hele diskografien deres, er det ikke mye å skrive hjem om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...