Gå til innhold

Dusken kommer tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat når det gjelder mine barberingsvaner, så vil jeg aldri følge noe mote der.

Skrevet

Jepp. :-)

Jeg leste også det.

Det stemmer nok at det kan være vel så pirrende med en liten trekant også ja. En trenger jo ikke la det gro full bush forde.

Men det er jo smak og behag her og, enten det er mote eller ikke.

Skrevet

Hm.

Syns hårhysteriet har tatt helt av, selv om jeg pleier å fjerne hår på kroppen selv...

Noe jeg imidlertid fremdeles finner usexy er gutter som barberer seg. En gutt skal være litt røffere i kantene enn meg selv.

Skrevet

Jeg fatter ikke dette. Moten? Jeg barberer meg fordi JEG ønsker det. Det er revnende likegyldig om venninna mi gjør det, naboen eller at finlenderne lar alt gro.

Og dessuten vil jeg neppe legge merke til om flere og flere lar være å barbere seg. Jeg ser jo ikke nå hvem som gjør det, ettersom de aller, aller fleste ikke går nakne ute blant folk.

Skrevet

Jeg følger moten - og ikke moten, og følger moten, og ikke moten - og følger moten.....samma det vel.

Skrevet

Jeg følger moten - og ikke moten, og følger moten, og ikke moten - og følger moten.....samma det vel.

Jeg har det med dusken som med blå øyenskygge: alltid på.

:)

Skrevet

Jeg også. :)

Skrevet

Jeg har det med dusken som med blå øyenskygge: alltid på.

:)

*ler*

Skrevet

Har det vært mote?

*ler* Går det an å ha vært så mye på dol uten å ha fått med det?

Skrevet

Hm.

Syns hårhysteriet har tatt helt av, selv om jeg pleier å fjerne hår på kroppen selv...

Noe jeg imidlertid fremdeles finner usexy er gutter som barberer seg. En gutt skal være litt røffere i kantene enn meg selv.

Enig. Gutter er mye mer sexy med litt hårete kropp. :)

Skrevet

*Slafse*

Skrevet

Hm.

Enig! Gutta skal ha hår.

Skrevet

*ler* Går det an å ha vært så mye på dol uten å ha fått med det?

Jeg klarer ikke følge med på alt kvinner foretar seg. 95% av sakene, boksene og flaskene på badet er ikke en gang identifiserbart for menn.

Skrevet

Ape?

Skrevet

Hvor har dusken din vært?

Dusken min har jo vært litt rundt omkring den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...