Gå til innhold

Ha med bikkjene til Danmark - regler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere kloke dolere. Har dere en link til hvor jeg finner regler for å ha med seg bikkjer over landegrenser - i dette tilfellet Danmark og Sverige?

Har søkt litt rundt men finner ikke reglene.

Mvh en reiserklar:

Skrevet

http://www.mattilsynet.no/ (!)

Klikk på linken "Reise med dyr" til venstre på siden der

Flott - takk. Mattilsynet hadde jeg ikke tenkt på. Surra rundt på politiet.no jeg. :-)

Skrevet

Hei du - takk for link. Fant noe på mattilsynet fra Gemini også.

Hvordan går det med ribbeina? Sitter du bare og ruger og venter på fødsel nå?

:-)

Vet du, nå etter 2 uker begynner jeg å kjenne bedring, kan til og med legge meg ned/stå opp uten hjelp! :-)

Og komplikasjon til brudd underveis i fødsel var lite sannsynlig ifølge fødselslege jeg har vært hos. Han har lagt også lagt inn i journalen min at jeg SKAL ha epidural (i den grad det er mulig/forsvarlig så klart) ved fødsel.

Så jeg er beroliget nå, ja. :-)

Skrevet

Vet du, nå etter 2 uker begynner jeg å kjenne bedring, kan til og med legge meg ned/stå opp uten hjelp! :-)

Og komplikasjon til brudd underveis i fødsel var lite sannsynlig ifølge fødselslege jeg har vært hos. Han har lagt også lagt inn i journalen min at jeg SKAL ha epidural (i den grad det er mulig/forsvarlig så klart) ved fødsel.

Så jeg er beroliget nå, ja. :-)

Høres veldig bra ut - da er det bare å glede seg til å få holde et lite vidunder i armene;-)

Ønsker deg lykke til - og regner med vi får høre hvordan det går med dere:-)

Skrevet

Høres veldig bra ut - da er det bare å glede seg til å få holde et lite vidunder i armene;-)

Ønsker deg lykke til - og regner med vi får høre hvordan det går med dere:-)

Takk takk - er nok stor fare for at jeg "føder" her på DOL ja. :-)

Skrevet

Flott - takk. Mattilsynet hadde jeg ikke tenkt på. Surra rundt på politiet.no jeg. :-)

Det var flere tilsyn som ble slått sammen for et år eller to siden (?) til Mattilsynet. Høres nesten litt groteskt ut når man skal finne ut noe om regler for levende dyr... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...