Gå til innhold

Smoothie uten yoghurt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får man kviser av youghurt?? :-O

Jeg får kviser av melkeprodukter. :o| Søstra mi også, har inntrykk av at stadig flere reagerer på melk.

Men melk og produkter laget av melk rett fra kua uten omveien via meieriet tåler jeg helt utmerket. Sjekket det i sommer da jeg var på seter-tur flere dager i strekk. Stappa i meg alt av hjemmelagde melkeprodukter rett fra fjøset og hadde babyhud.

Annonse

Annonse

Jeg synes det er godt med banan, bær og bringebær- bonaqua. Kanskje litt rart.. Soyamelk med vaniljesmak er også godt. :)

Hvorfor ikke bringebær-bonaqua når man kan bruke farris også? :o) Bare fantasien setter grenser!

Og soyamelk eller havremelk er sikkert brukbart begge deler. Kanskje soyayoghurt gjør det litt tykkere også?

Hvorfor ikke bringebær-bonaqua når man kan bruke farris også? :o) Bare fantasien setter grenser!

Og soyamelk eller havremelk er sikkert brukbart begge deler. Kanskje soyayoghurt gjør det litt tykkere også?

Soyayoghurt er sikkert smart. Det skal jeg prøve! Takk for tips! :) Smoothie er så godt.

Frosne bær (jordbær, bringbær, skogsbær, tropiske frukter osv) blandes etter som dagsformen tilsier - og så tynner jeg det ut med litt appelsin- eller eplejuice, evt. farris. Synes det smaker best når bærene er frosne, men da trenger man også noe å tynne det litt ut med hvis man ikke har lyst til å spise med skje.

Frosne bær (jordbær, bringbær, skogsbær, tropiske frukter osv) blandes etter som dagsformen tilsier - og så tynner jeg det ut med litt appelsin- eller eplejuice, evt. farris. Synes det smaker best når bærene er frosne, men da trenger man også noe å tynne det litt ut med hvis man ikke har lyst til å spise med skje.

Har shoppet litt + det jeg har i frysen fra i sommer så jeg har frosne blåbær, jordbær, bringebær, rips, banan + skogsbærblanding i fryseren nå. Skulle bli noen gode smoothies fremover det. :o) *Gleder seg*

Jeg reagerer ikke på yoghurt, og har aldri prøvd annet selv. Men juice er det jo flere som har nevnt, og det har jeg også sett i div. smoothie-oppskrifter. Du kan jo fx prøve Meierienes Tropisk, den er fyldig og god i smaken, helt annerledes enn eple- eller appelsinjuice.

Jeg reagerer ikke på yoghurt, og har aldri prøvd annet selv. Men juice er det jo flere som har nevnt, og det har jeg også sett i div. smoothie-oppskrifter. Du kan jo fx prøve Meierienes Tropisk, den er fyldig og god i smaken, helt annerledes enn eple- eller appelsinjuice.

Will do - takk for tipset! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...