Gå til innhold

Mer Kroppshår, Menn

Gjest Æsj, hva gjør jeg med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite kroppshår dilemma her.

Har fått ny kjæreste og han shaver, overalt. Ren pronopung er deilig det når man slikker, å nei jeg savner ikke at han har hår på ryggen, men siden han bare har litt hår på brystet så kunne det vel få blitt?

Jeg har det fint uten brysthårene hans også i grunn, men så barberer han seg under armene!

Det gjør jeg og, men jeg synest gutter gjærne kan ha hår under armene, han synest det er ekkelt.

Jeg synest det er litt femi med en mann som shaver under armene, hvordan ta det opp på en skånsom måte?

Skrevet

Jeg tror jeg ville sagt rett ut at han ikke trengte barbere seg for min del.

Jeg regner med det uansett er en fase som går over. Det er vel ingen som gidder holde på sånn hele livet. Hvordan i huleste klarer noen forresten å barbere seg selv på ryggen?

Skrevet

Ikke lett å si, men jeg skjønner deg godt...

Min barberer kun ansiktet og han fikk tidlig beskjed om å la alt annet av kroppshår være som det var. :o) Noe han heldigvis gjør da, har aldri shava noe annet han.

Skrevet

Jeg syns også det er femi. Hvorfor vil menn skjule at de har testosteron? De er jo mye mer sexy med kroppshår. Det verste er når de barberer seg under armene.

Skrevet

Høres ut som min drømmemann ;)

Om han ikke liker hår på SIN kropp bør du respektere det.

frøken rosanna
Skrevet

Hankjønn i dag tror at jenter vil ha glattbarberte menn. Fortell ham hvordan du vil ha det. Han blir sikkert glad for å slippe hårfjerninga.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor alle her tror han barberer seg for din del.

Jeg barberer meg for _min_ del.

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor alle her tror han barberer seg for din del.

Jeg barberer meg for _min_ del.

Barberer du deg også under armene? Hvorfor?

Hårene på ryggen og pungen er jeg glad for at han fjerner, håret på brystet er det så som så med, men det under armene synest jeg blir for femi at han fjærner.

Er det deilig for gutter å ikke ha hår under armene?

Gjest pga. hygiene.
Skrevet

Jeg vil gjerne at min mann tar vekk håret under armene fordi han da lukter mindre svette!

Har han mye hår der så hjelper ikke allverdens deodorant hvis han har hatt en skikkelig arbeidsøkt!

Skrevet

Jeg vil gjerne at min mann tar vekk håret under armene fordi han da lukter mindre svette!

Har han mye hår der så hjelper ikke allverdens deodorant hvis han har hatt en skikkelig arbeidsøkt!

Han har god hygene, dusjer hver morgen og kveld så synest ikke svettelukt er et problem med han.

Skrevet

Jeg liker å snuse i svette og hårete armhuler når vi har sex. Det lukter ikke ubehagelig, bare pirrende.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hårene på ryggen og pungen er jeg glad for at han fjerner, håret på brystet er det så som så med, men det under armene synest jeg blir for femi at han fjærner.

Ryggen har jeg heldigvis ikke hår på.

Til tider fjerner jeg håret under armene, ja. Om det er deilig? Jeg synes det er langt mer behagelig sånn, ja. Og jeg synes det ser langt bedre ut.

Jeg er generelt veldig lite begeistra for hår.

Skrevet

menn som fjerner hår under armene, er bare ekle..

Skrevet

Jeg liker å snuse i svette og hårete armhuler når vi har sex. Det lukter ikke ubehagelig, bare pirrende.

Du liker å _snuse_ i svette?

Det må jeg si er særdeles avtennende med svettelukt under armene under sex.... (og jeg mener såklart sånn uggen, dårlig luktende svette!)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvordan klarer han egentlig å barbere seg på ryggen? *nysgjerrig*

Skrevet

Hvordan klarer han egentlig å barbere seg på ryggen? *nysgjerrig*

Det kan man lure på ja, det har hendt i dusjen at han har spurt meg om hjelp, men han har klart det selv også, mange ganger.

Skrevet

Du liker å _snuse_ i svette?

Det må jeg si er særdeles avtennende med svettelukt under armene under sex.... (og jeg mener såklart sånn uggen, dårlig luktende svette!)

Fersk og "frisk" svette lukter ikke ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...