Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe så grusomt, jeg får ikke puste og får klaustrofobi. Snøen ligger i gatene og på fortau og gjør det umulig å komme seg fram.

Stopp og smelt med en gang! Jeg vil ut.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

40

• hidi, the scorpion

5

• frosken

4

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det snør det snør, tiddelibom

det er det det gjør tiddelibom

nå snør det mye mer enn før tiddelibomoghuttemegtu

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er veldig glad jeg kan være inne,jeg.

Nå har jeg fyrt på peisen, drikker kakao og ser ut på uværet. Har det egentlig helt utmerket :-)

Skrevet

Her tordnet og lynte det i dag...+ rein og sludd og snø...ÆSJ!

Men jeg skjønner jo at for deg blir problemene enda større mht framkommelighet når snøen kommer - så sånn sett har jeg ikke stort å klage på. Rent bortsett fra at jeg HATER vinteren da..:-)

Gjest rullestolbruer
Skrevet

Det er bare å innstille seg på inneaktiviteter så lenge snøen blokkerer for ferdsel ute.

Heldigvis har over halve vinteren gått, før snøen har kommet.

Hilsen

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg føler det akkurat som deg, selv om her bare er 1 cm snø.Det er drepen, rett og slett.Snø - vekk !!!

Fy som jeg hater vinteren, når sønnen min er voksen flytter jeg laaaaangt vekk, det er sikkert som ....!!

Gjest rullestolbruker
Skrevet

Jeg føler det akkurat som deg, selv om her bare er 1 cm snø.Det er drepen, rett og slett.Snø - vekk !!!

Fy som jeg hater vinteren, når sønnen min er voksen flytter jeg laaaaangt vekk, det er sikkert som ....!!

Jeg bodde i Spania i 6 måneder på vinteren for et par år siden, og det var det også kaldt.

Jeg er glad jeg er i Norge i vinter, for her går det an å varme opp husene, så en slipper å fryse inne.

Hilsen

Skrevet

Det snør det snør, tiddelibom

det er det det gjør tiddelibom

nå snør det mye mer enn før tiddelibomoghuttemegtu

Nå er det på tide det stopper *sur*, jeg trenger å handle :o(

Skrevet

Det er bare å innstille seg på inneaktiviteter så lenge snøen blokkerer for ferdsel ute.

Hilsen

Jeg husker med gru vinteren i fjor...og alt jeg kan huske var en endeløs tid med snø snø snø, måkining, måking og måking. Og har vært så glad for hver eneste snøfrie dag denne vinteren, helt til det var en fyr som fortalte meg at snøen faktisk ikke kom før 14. januar i fjor - hvertfall her oss.

Da ble jeg deppa da:)

Skrevet

Hilsen

Men det er jo litt begrenset hva man kan finne på inne da. Jeg kan dole, lese og se på tv og håndarbeid er ikke min stil. Det er jo så kjedelig. Jeg blir helt sprø når jeg ikke har snakket med voksne på et par uker uten å se noen andre enn assistenten.

Skrevet

Jeg husker med gru vinteren i fjor...og alt jeg kan huske var en endeløs tid med snø snø snø, måkining, måking og måking. Og har vært så glad for hver eneste snøfrie dag denne vinteren, helt til det var en fyr som fortalte meg at snøen faktisk ikke kom før 14. januar i fjor - hvertfall her oss.

Da ble jeg deppa da:)

Her ble det måket en eneste gang etter jul i fjor og det er sikkert derfor jeg blir så hysterisk når jeg ser all snøen som laver ned.

Jeg burde ha vært nede hos mora mi og vært å handlet og har bare ventet på at det skulle slutte men det ser ut som jeg kan glemme :o(

Skrevet

uff ja. et under at jeg ikke kjørte av veien. måtte kjøre i 50km/t hele veien :( hater snø.

Skrevet

Jeg er veldig glad jeg kan være inne,jeg.

Nå har jeg fyrt på peisen, drikker kakao og ser ut på uværet. Har det egentlig helt utmerket :-)

Du er sikkert like lykkelig når du har sittet der i et par uker uten å se et eneste menneske også?

Skrevet

uff ja. et under at jeg ikke kjørte av veien. måtte kjøre i 50km/t hele veien :( hater snø.

Jeg har ikke bil engang akkurat nå, den kommer sikkert til sommeren.

Skrevet

*vinker fra vestlandet*

Ikke antydning til sånne problemer her..

*skuler mot regntøyet*

Skrevet

Når vi har barnebarn så orker vi sikkert ikke dra fra dem heller. Og jeg har bodd i Athen en vinter og der var det 14 grader inne i leiligheten og jeg holdt virkelig på å fryse ihjel.

Skrevet

*vinker fra vestlandet*

Ikke antydning til sånne problemer her..

*skuler mot regntøyet*

Det er ikke noe bedre nei *vinker tilbake*

Skrevet

Her tordnet og lynte det i dag...+ rein og sludd og snø...ÆSJ!

Men jeg skjønner jo at for deg blir problemene enda større mht framkommelighet når snøen kommer - så sånn sett har jeg ikke stort å klage på. Rent bortsett fra at jeg HATER vinteren da..:-)

Vi kan jo håpe på at klimaeffekten gjør at det blir sommer her hele året og så kan det bli vinter i afrika.

Vinter er skikkelig kjipt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er sikkert like lykkelig når du har sittet der i et par uker uten å se et eneste menneske også?

Jeg har opplevd å ikke komme meg ut av leiligheten på et år jeg også, fordi jeg bare kunne ligge.

Det har vært mange ganger jeg har misunt rullestolbrukere fordi de i det minste hadde mulighet til å komme seg ut, så du trenger ikke å glefse etter meg.

fuji1365380447
Skrevet

Ja, nå er det slutt på trillturer med Pippelippen i vogn, gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...