Gå til innhold

Vedde på hvor lenge Valla sitter

Anbefalte innlegg

delphina1365380402
Skrevet

Nå tar bookmakerne i mot veddemål på om Valla fremdeles er LO-sjef om en uke!

Jeg tror kanskje 1 uke er for snart, men at hun er ferdig og ute av jobben om 4 uker det er jeg sikker på! (Hun er jo gammel nok til å førtidspensjonere seg).

Gjest Sverdfisk
Skrevet

Ja, hun bør gi slipp nå. Slike inkompetente personer hører ikke til i en slik stilling.

Utenom tema, men har hun noen utdannelse? jeg lurer på hvordan hun kom så langt frem.

Ikke misforstå, du kan være et bra og intelligent menneske uten utdannelse.

Jeg er redd Valla er/har ingen av delene.

Vekk fra LO med mennesket, de må da ha mange andre å ta av?

Gjest nicole40
Skrevet

Ja, hun bør gi slipp nå. Slike inkompetente personer hører ikke til i en slik stilling.

Utenom tema, men har hun noen utdannelse? jeg lurer på hvordan hun kom så langt frem.

Valla er vekke temmelig fort.Forbundslederne kommer til å presse henne ut av hele organisasjonen,uansett hvor mye støtte hun har i statsministeren som hun går i Nordmarka med....

Mobbere i LO?Og så de som skal holde orden i rekkene på arbeidsplassene?

Hvis ikke den dama blir kasta temmelig fort er det noe som skurrer.

Skrevet

Hun har hovedfag i statsvitenskap, med mellomfag i sosialantropologi og grunnfag i offentlig rett. Hun ble cand. polit. ved Universitetet i Oslo i 1977, og tok pedagogisk seminar i 1979.

hidi, the scorpion
Skrevet

Håper hun ryker ut fortere enn svint.

Løgnere fortjener ikke en lederstilling.

Gjest Sverdfisk
Skrevet

Hun har hovedfag i statsvitenskap, med mellomfag i sosialantropologi og grunnfag i offentlig rett. Hun ble cand. polit. ved Universitetet i Oslo i 1977, og tok pedagogisk seminar i 1979.

Jaja, det sier vel sitt om at du ikke trenger å være spesielt smart for å ta slik utdannelse, bare ork til å fullføre.

Det er det eneste positive som kommer frem her, at det finnes håp for alle om de bare står på.

Om Valla har litt vett, så mangler hun alt av det som kalles sosial intelligens, og den intelligensen er nok den viktigste i hennes stilling.

Håper LO tar til vettet og kvitter seg med henne, hun nekter tydeligvis å gå frivillig. :8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...