Gjest Princess Peach Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Er Heather og Rachel sammen? Det virket som de var veldig close. Har ikke fått med meg hele serien, så jeg baserer dette på det jeg så i finaleprogrammet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Er Heather lesbisk da? Jeg har i så fall ikke fått med meg det... Tror de bare ble veldig gode venner? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Er Heather lesbisk da? Jeg har i så fall ikke fått med meg det... Tror de bare ble veldig gode venner? Ok, jeg begynte bare å lure. Heather sa "see you in Vegas" eller noe sånt til Rachel etter at hun vant, så jeg trodde kanskje de skulle flytte dit sammen. 0 Siter
stromme Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Ok, jeg begynte bare å lure. Heather sa "see you in Vegas" eller noe sånt til Rachel etter at hun vant, så jeg trodde kanskje de skulle flytte dit sammen. Kanskje hun hadde lovet sin venninne en jobb på den nye restauranten sin ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Ok, jeg begynte bare å lure. Heather sa "see you in Vegas" eller noe sånt til Rachel etter at hun vant, så jeg trodde kanskje de skulle flytte dit sammen. Jeg tipper Heather mente at hun ville ansette Rachel på resturanten sin i Vegas? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Kanskje hun hadde lovet sin venninne en jobb på den nye restauranten sin ;o) Du kom meg i forkjøpet ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg tipper Heather mente at hun ville ansette Rachel på resturanten sin i Vegas? Ja, det var den andre forklaringen jeg tenkte på. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Kanskje hun hadde lovet sin venninne en jobb på den nye restauranten sin ;o) Ja, det var den andre forklaringen jeg tenkte på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.