Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, så glad jeg ble da jeg så overskriften, og så skuffa da jeg leste innholdet.

Norsk Grand Prix er ikke akkurat supergøy, så det hadde vært greit å finne noe annet nå ja. Islamsk ekstremisme blir det definitivt ikke.

Skrevet

Åh, så glad jeg ble da jeg så overskriften, og så skuffa da jeg leste innholdet.

Norsk Grand Prix er ikke akkurat supergøy, så det hadde vært greit å finne noe annet nå ja. Islamsk ekstremisme blir det definitivt ikke.

hehe.

dårlig lørdagsprogram ja. Jeg synes temaet er spennende. Men på en lørdagskveld ville jeg sett musikk og show og underholdning

Men grand prix var elendig?

her er en link med mye morsomme ting

ttp://movies.peekvid.com/mere tv-serier og filmer

Skrevet

Etterhvert er det mange som har som hobby å ta opp islamske vekkelsemøter. Det er ikke som i bibelbeltet i Noreg, nei. Vantro er ikke in, og har ikke vært det på 1400 år og litt før det. Motene endrer seg langsomt i det miljøet.

http://shurl.org/YLoPp

Skrevet

Etterhvert er det mange som har som hobby å ta opp islamske vekkelsemøter. Det er ikke som i bibelbeltet i Noreg, nei. Vantro er ikke in, og har ikke vært det på 1400 år og litt før det. Motene endrer seg langsomt i det miljøet.

http://shurl.org/YLoPp

Jeg møtte Ayaan Hirsi Ali fredag.

Og hun var også muslimsk ekstremist som marsjerte mot dødsdommen for rushy. Fascinerende dame. Ekstremt dyktig og smart og høflig. Så det er håp.

Skrevet

Er det ikke på tide at du får en annen interesse enn disse muslimene?

Skrevet

interessert i alt mulig.

musikk , teite såpeserier men også dokumentarer. Jeg ser gjerne dokumemntarer om holocaust , folkemordet i rwanda, barn og seksualitet samtidig som dokumentarer om islam.

Det er et dagsaktuelt emne. I forhold til karikaturstriden , integrering etc.

Og jeg har ikke tenkt å skamme meg over det. Hadde det feks vært en robbie willams konsert på tv ville jeg gjerne sett den isteden for en dokumemntar tatt i betraktning at jeg vil kose meg en lørdagskveld.

Jeg er tydeligvis ikke unik. Les litt på document.no.

Også "tapere" som meg og Hylland Eriksen og Hans Rustad interesser seg om disse temane

Skrevet

tåpelig.

så¨de som "maste" om Hitler før 2 verdenskrig burde tie stille. Så får du lov og diskutere bleieskift og midagsmat i fred?

Skrevet

Jeg møtte Ayaan Hirsi Ali fredag.

Og hun var også muslimsk ekstremist som marsjerte mot dødsdommen for rushy. Fascinerende dame. Ekstremt dyktig og smart og høflig. Så det er håp.

Jeg hilste på visepresidenten i MEMRI. Uhyre kunnskapsrik mann med stor bredde i sitt syn.

Gjest usannheter
Skrevet

Etter å ha sett CNN's totalt uvitenskapelige og feilaktige "dokumentar" om adopsjon, har jeg mistet ethvert syn på det som en seriøs kanal.

Det er når man ser dokumentarer om et tema man vet mye om, at man skjønner hvor god eller dårlig en TV-kanal er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...