Tonette Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Lytt til kroppen din! Hvis du føler for å legge deg, så gjør det. Det er bedre det enn å sitte å sløve i sofaen og glo på dårlige tv-programmer, bare fordi man synes det er for tidlig å legge seg. God natt, sov godt! 0 Siter
April Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Håper du har lagt deg nå. Jeg har akkurat stått opp fra sofaen, etter å ha sovet to timer. Og nå er jeg snart klar for å gå og legge meg igjen. Denne gang i senga. De andre høres ut til å ha hatt det veldig koselig med Gullruten og boksing på tv2. Jeg sover når kroppen har lyst og jeg kan. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Sist lørdag la vi oss klokka 22... Men var dere "helt skutt" på forhånd eller ble dere det først etterpå? ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Men var dere "helt skutt" på forhånd eller ble dere det først etterpå? ;o) hehe ;-) Vi var faktisk helt skutt. Fordi vi hadde brukt mesteparten av dagen til å pusse opp og styre på her. Men vi hadde såklart også brukt tiden på bedre ting. ;-P Så tilsammen var vi da helt skutt, av fysisk jobbing og fysisk pleasures. ;-) 0 Siter
Gjest eller enda tidligere Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Vel, jeg var helt skutt kl.21 i går, og la meg da. Sov helt til kl. 10 i dag, før jeg klarte å stå opp. Så 13 timers søvn trengte jeg altså, uvanlig nok, denne lørdagsnatten. Hadde ikke gjort noe spes heller, aner ikke hvorfor jeg var så kjempetrøtt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.