Gå til innhold

Kjærleiken er rar

Anbefalte innlegg

Jadajeg erher
Skrevet

Er det noen her som har en rar kjærleil til en annen? At dere prøver å kommer dere videre men stadig havner sammen igjen?

Jadajeg erher
Skrevet

Så definitivt.

Hehehehehehehe :-)

Hva gjør man da? Bare lar skjebnen/livet gjøre som den vil?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, med en eks. Vi passet _ikke_ sammen- men var enormt tiltrukket av hverandre... Vi brøt forholdet gjentatte ganger, men endte stadig sammen igjen.

Det ble først avsluttet i det en av oss flyttet fra stedet.

Jadajeg erher
Skrevet

Ja, med en eks. Vi passet _ikke_ sammen- men var enormt tiltrukket av hverandre... Vi brøt forholdet gjentatte ganger, men endte stadig sammen igjen.

ÅÅÅÅ!!! Det må jo være utrolig kjipt da!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

ÅÅÅÅ!!! Det må jo være utrolig kjipt da!

:-)

Kjipt? Ja, kanskje mens det pågikk. Men nå liker jeg å ha det minnet.

Jadajeg erher
Skrevet

:-)

Kjipt? Ja, kanskje mens det pågikk. Men nå liker jeg å ha det minnet.

Er i noe liknende selv og blir seriøst redd.Kanskje best å trekke seg unna nå...

Skrevet

Ja, huff....jeg er vel egentlig midt oppi noe sånt for tiden...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er i noe liknende selv og blir seriøst redd.Kanskje best å trekke seg unna nå...

Hvor lenge har dere holdt på slik da?

Turbulent og litt uro i begynnelsen av forhold er kanskej ikke så unormalt. Man skal jo "gå seg til".

Jadajeg erher
Skrevet

Men sett at den jenta snakker om unge med deg ("Slik hadde den sett ut" etc). Eller at dere gjør det meste sammen - drar på trening sammen, drar på skolen sammen og sitter sammen hele tiden (flørter med hverandre).

Jadajeg erher
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på slik da?

Turbulent og litt uro i begynnelsen av forhold er kanskej ikke så unormalt. Man skal jo "gå seg til".

Tja, vært sammen to ganger. Sist gang før sommeren. Høsten var en dustete periode der begge hadde noe på gang med en annen person men etter jul havnet vi i lag igjen. Er ikke sammen enda. rare greier.Har gjort noe feil selv og er innstilt på å vise en bedre side denne gangen, føler jeg er mer moden nå

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Men sett at den jenta snakker om unge med deg ("Slik hadde den sett ut" etc). Eller at dere gjør det meste sammen - drar på trening sammen, drar på skolen sammen og sitter sammen hele tiden (flørter med hverandre).

Det kan bety at hun mener det.

Hvorfor ikke bare ta tiden til hjelp?

Om dere ikke er ment for hverandre så slutter foholdet til slutt, uansett.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tja, vært sammen to ganger. Sist gang før sommeren. Høsten var en dustete periode der begge hadde noe på gang med en annen person men etter jul havnet vi i lag igjen. Er ikke sammen enda. rare greier.Har gjort noe feil selv og er innstilt på å vise en bedre side denne gangen, føler jeg er mer moden nå

Ikke stress dere inn i noe. Vær sammen når dere begge vil. Og ta tiden til hjelp.

Så ser du hvor det bærer.

Gjest hjertet på¨feil stad
Skrevet

Jepp. Bortsett fra at vi ikke kommer sammen noengang. Det vil alltid være spesielt og et nydelig minne i en flik av hjertet.

Og, ja, det er veldig sårt avogtil, men enkelte ting MÅ man bare godta.

Jadajeg erher
Skrevet

Ikke stress dere inn i noe. Vær sammen når dere begge vil. Og ta tiden til hjelp.

Så ser du hvor det bærer.

Er så enig med deg der. Men vi er stadig sammen om ting. Trener sammen og går i samme klasse og sitter sammen. Men vi er glade i hverandre og liker å ta på hverandre. Rare greier men jeg er veldig glad i henne. Idag kysset jeg henne på halsen foran alle og hun sa ikke noe. Så spørsmålet er, er man sammen eller? Jeg burde spørre henne om det men har ikke turt i frylt for negativt svar.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er så enig med deg der. Men vi er stadig sammen om ting. Trener sammen og går i samme klasse og sitter sammen. Men vi er glade i hverandre og liker å ta på hverandre. Rare greier men jeg er veldig glad i henne. Idag kysset jeg henne på halsen foran alle og hun sa ikke noe. Så spørsmålet er, er man sammen eller? Jeg burde spørre henne om det men har ikke turt i frylt for negativt svar.

det virker jo varmt da, det vennskapet/forholdet dere har.

Om dere er sammen eller ikke, er ikke godt å svare på.

Men om dere er så nære hverandre, og møtes jevnlig etc så vil du finne ut av det. Etter hvert som dere blir mer kjent med hverandre blir det lettere å være åpne.

Om ikke før- så finner du i hvert fall ut ting da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...