Gå til innhold

Hva koser du deg med i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Latte og smash her! Senere blir det et lite glass portvin :)

Skrevet

Fruktsalat (ferdig kuttet fra frukt-salat-disken i butikken), med vanilje-kesam :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fruktsalat (ferdig kuttet fra frukt-salat-disken i butikken), med vanilje-kesam :)

vanile-KESAM?

Men det hørtes godt ut!

Skrevet

Jeg har spist min første sjokolade siden jul. En kvikklunsj. Fikk mensen i dag og bare - måtte- ha noe søtt.

Ellers har jeg kost meg med Peppes pizza med rømmedressing og pepsi max. En fox har jeg foresten også spist. Det var en del av lørdagsgodtet som 5-åringen ikke ville ha.

Det ble visst et kakestykke hos noen venner også når jeg tenker meg litt om.

Har fått i meg en del usunt i dag ja:)

Skrevet

Har badet med min kjære. Vi hadde Champagne med oss. Nå tar jeg meg et glass rødvin.

Skrevet

vanile-KESAM?

Men det hørtes godt ut!

Har du ikke hørt om vanilje-kesam?

Kesam kommer i tre varianter, mager, vanlig og vanilje. Sistnevnte er god som mager variant til vaniljesaus, fx til frukt slik. Eller i smoothies, og visstnok også i ostekake, selv om jeg ikke har prøvd den der.

Skrevet

Kost meg med smågodt, pepsi max og to blodappelsiner. Vanvittig gode! :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har du ikke hørt om vanilje-kesam?

Kesam kommer i tre varianter, mager, vanlig og vanilje. Sistnevnte er god som mager variant til vaniljesaus, fx til frukt slik. Eller i smoothies, og visstnok også i ostekake, selv om jeg ikke har prøvd den der.

åja, takk for det!

skal teste det ved første anledning.

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Har spist pizza fra Dolly Dimple. Og nå spiser jeg French Fries.

Egentlig sitter jeg og pønsker på om jeg skal lage noe godt. Siste sjangse i kveld, for i morgen må jeg på flytendes faste, for og så faste helt på mandag. *småsur*

Skrevet

åja, takk for det!

skal teste det ved første anledning.

:-)

Ikke alle matbutikker har alle tre variantene, så det kan være at du må til en butikk med større utvalg. Tror fx ikke at Kiwi (der jeg ofte handler i alle fall) har vanilje-varianten.

Skrevet

Har hoppet over lørdagsmaten for jeg har vært alene mesteparten av kvelden. Når gubben kom hjem har vi kosa oss med irish whisky og hverandre:-)

Skrevet

Indisk mat som hovedrett og stratos til dessert!

Å nå fikk jeg lyst på indisk, det er såååå godt!

Skrevet

Å nå fikk jeg lyst på indisk, det er såååå godt!

Både gubben og jeg digger indisk mat:-)

Skrevet

Kjøpte masse vin, chips, dip og godteri i sverige i går som jeg skulle kose meg med hjemme alene mens sambo var på skitur med jobben. Men så har det seg sånn at jeg har vært syk (hals+forkjølelse) de siste dagene (og er fortsatt). Og i går forsvant plutselig ALT som heter smak- og luktesans... Så da ville jeg ikke bruke opp vinen når jeg ikke fikk smakt på den. Åpnet chips-posen, men etter to-tre chips la jeg den bort pga ville heller spare til en dag det smaker noe. I og med at dette er en chipstype vi ikke har i Norge.. (nytt og spennende lalalala)

Nei så det endte med at jeg spiste en smakløs lasagne, drakk smakløs fanta free, og spiste litt smakløse salte ufoer mens jeg så på gullfisken... Kjip kveld. (Idag har jeg fått litt smak tilbake, men ikke 100%)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...