Gå til innhold

Vondt i håndleddet


Gjest Shira12

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Hva kan jeg gjøre for og få det bedre? Noen gode råd?

Er det venstre. Det kommer med jevne mellomrom, noen ganger høyre også. Vel har igrunn vondt i mange ledd, men nå plager dette håndleddet meg fælt, og gode råd mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støttebandasjer? Jeg har bandasjer med støtteskinner til begge håndledd, bruker dem innimellom når væromslagene blir for uttalte i kroppen min. De er kjempegode synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Støttebandasjer? Jeg har bandasjer med støtteskinner til begge håndledd, bruker dem innimellom når væromslagene blir for uttalte i kroppen min. De er kjempegode synes jeg.

Væromslag ja *klaske meg i panna* Det kom plutselig 40 cm med snø her, ikke rart jeg verker.

Jeg får lete opp en støttebandasje. Jeg hadde en gang i tid slik støtte, men den er borte vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sjekket for revmatisme? Jeg har det også sånn og har en revmatismevariant som heter polyartritt. Revmatologen sa det er en undervariant av de som tidligere ble kalt leddgikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Er du sjekket for revmatisme? Jeg har det også sånn og har en revmatismevariant som heter polyartritt. Revmatologen sa det er en undervariant av de som tidligere ble kalt leddgikt.

Jeg ble sjekket for mange år siden, uten noe særlig resultat.

I de senere år har en annen sykdom tatt all min tid, men har tenkt tanken på at det kanskje er på tide med en ny utredning.

Jeg noterer meg ned det du skriver, og skal huske på det ved en evnt utredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...