Gå til innhold

Hva skal søndagen brukes til?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Nå har jeg vært oppe i snart 4 timer allerede, har så vondt i magen at jeg ikke greide å sove! Håper det går over og at min periode kan komme snart. Blir gal å vente! Fått spilt litt sims også! Men snart legger jeg meg for å prøve å sove litt igjen! Ellers blir det å spille litt mer sims og gjøre litt studiearbeid idag, må vel gjøres det også! Så slipper jeg å jobbe i timene i morgen:P!

Hva er dine søndagens planer?

*Kryper bort til senga nå og prøver å sove litt fram til det blir litt liv her på dol*

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• MsSophie

3

• Hatsumomo

3

• DarkPink

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

kakki1365380609
Skrevet

God morgen :o) Stått opp med mine tre barn og i dag skal jeg: skifte sengetøy på alle sengene, vaske klær, vaske kjøleskapet, vaske toppen av kjøkkenskapene, lappe regntøy, lese lekser og i ettermiddag skal vi lage griseboller og besøke besteforeldrene. Så er det legging og klargjøring til i morgen tidlig.

Gjest catiki21
Skrevet

God morgen :o) Stått opp med mine tre barn og i dag skal jeg: skifte sengetøy på alle sengene, vaske klær, vaske kjøleskapet, vaske toppen av kjøkkenskapene, lappe regntøy, lese lekser og i ettermiddag skal vi lage griseboller og besøke besteforeldrene. Så er det legging og klargjøring til i morgen tidlig.

Du skulle vist mye idag! Men godt å få det unna også! Det må jo gjøres. Hva er griseboller?

*Nå stikker jeg å sover litt igjen*

kakki1365380609
Skrevet

Du skulle vist mye idag! Men godt å få det unna også! Det må jo gjøres. Hva er griseboller?

*Nå stikker jeg å sover litt igjen*

Griseboller kalles det her. Det er puffet ris blandet med smeltet sjokolade og formet med skje til passelig størrelse, lagt i kjøleskapet og så spist :o) Ganske grisete men veldig godt og lett å lage for ungene.

Gjest catiki21
Skrevet

Griseboller kalles det her. Det er puffet ris blandet med smeltet sjokolade og formet med skje til passelig størrelse, lagt i kjøleskapet og så spist :o) Ganske grisete men veldig godt og lett å lage for ungene.

Sånne, ja! Jeg kaller det for risboller der jeg kommer fra! Vet ikke hva det kalles her jeg bor! Jeg lagde faktisk sånne i går, så jeg "mommler" det i meg sånn innimellom. Det er veldig godt!

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg tar meg antagelig en tur til Sverige for litt småshopping.

Bla. skal jeg se etter bukser på bakgrunn av butikktips noen vennlige sjeler har gitt meg :)

Skrevet

Jeg har kjøpt ny LCD TV, vært på konsulatet og ordnet med bekreftet kopi av passet, venter på at naboen skal komme hjem så jeg kan få båret inn TV'n, skal spise lunch og deretter gå på jobb.

Kommer hjem rundt midnatt.

Skrevet

Jeg tar meg antagelig en tur til Sverige for litt småshopping.

Bla. skal jeg se etter bukser på bakgrunn av butikktips noen vennlige sjeler har gitt meg :)

Lykke til i jakten på den perfekte buksa!

Vi venter på oppdatering i kveld ;-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Lykke til i jakten på den perfekte buksa!

Vi venter på oppdatering i kveld ;-)

He he, men ikke bli skuffa om skjermen renner over av snørr og tårer,

Jeg er sææææææær ;)

Skrevet

Kjæresten lagde sånne med havrenøtter istedetfor puffet ris og det ble sinnsykt mye bedre! Det var ingen igjen da vi kom så langt ut i jula at vi skulle ha besøk....

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal ikke så mye. Må pakke i løpet av dagen, drar til Oslo i morgen tidlig.

Skal ikke spise, bare drikke i dag, så da blir jeg så sløv, så jeg har fritatt meg selv for alle oppgaver ;o)

Skrevet

Samboer og lillegutt har vært ute og lekt i snøen med farfar, nå kommer de snart og henter meg, og da skal vi kose oss på kafé.

Det blir en skikkelig slækkis-søndag dette, deilig! :-)

Skrevet

Jeg prøver å 'pakke ned' leiligheten siden vi snart flytter. Legg merke til at jeg sier 'prøver', for jeg er totalt ustrukturert så gudene vet om jeg noen gang blir ferdig.

hare1365380455
Skrevet

Jobbe med en oppgave, og så skal jeg på jobb. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal ikke så mye. Må pakke i løpet av dagen, drar til Oslo i morgen tidlig.

Skal ikke spise, bare drikke i dag, så da blir jeg så sløv, så jeg har fritatt meg selv for alle oppgaver ;o)

God sløvedag. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg prøver å 'pakke ned' leiligheten siden vi snart flytter. Legg merke til at jeg sier 'prøver', for jeg er totalt ustrukturert så gudene vet om jeg noen gang blir ferdig.

Lykke til med flytting!

Skrevet

Vi skal feire tiårsdag i dag så her er det baking som står på programmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...