Gå til innhold

Hva skal søndagen brukes til?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Gå på ski, så klart:-)

Så fint du får trimma litt da. Her jeg bor har vi ikke snø!

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• MsSophie

3

• Hatsumomo

3

• DarkPink

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21
Skrevet

Vi skal feire tiårsdag i dag så her er det baking som står på programmet.

Håper bursdagen blir bra til din unge:)!

Skrevet

Så fint du får trimma litt da. Her jeg bor har vi ikke snø!

Drar snart.

Kos deg med snøfri søndag da:-)

Gjest catiki21
Skrevet

Jobbe med en oppgave, og så skal jeg på jobb. :)

Ja du er jo student. Hva er det du studerer om jeg kan spørre? Jeg har ikke brgynt på mine oppgaver enda, kun fått utdelt en enda, men startet rolig den første uka!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg prøver å 'pakke ned' leiligheten siden vi snart flytter. Legg merke til at jeg sier 'prøver', for jeg er totalt ustrukturert så gudene vet om jeg noen gang blir ferdig.

Håper du blir ferdig med pakkinga før dere skal flytte da! Sikkert ikke morro for de som tar over deres leilighet og det står igjen nesten en full leilighet med ting og tang:P! Har en følse av at du blir ferdig til tide! Men pakking tar lang tid, ja!

Gjort det selv 2 ganger, men ikke en full leilighet enda, så langt har jeg ikke kommet enda i min verden:P!

Gjest catiki21
Skrevet

Samboer og lillegutt har vært ute og lekt i snøen med farfar, nå kommer de snart og henter meg, og da skal vi kose oss på kafé.

Det blir en skikkelig slækkis-søndag dette, deilig! :-)

Det er godt å ta det med ro etter som du er gravid, stemmer ikke det? Jeg har fått sovet litt jeg nå igjen! Lurer på hva som skjer i kroppen min for tiden!

*Legger seg snart å sover igjen*

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg skal ikke så mye. Må pakke i løpet av dagen, drar til Oslo i morgen tidlig.

Skal ikke spise, bare drikke i dag, så da blir jeg så sløv, så jeg har fritatt meg selv for alle oppgaver ;o)

Håper det går bra med de undersøkelsene du skal ta i Oslo i morgen. Du må ha lykke til!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg har laget engler i snøen. :D

Fint noen koser seg. Selv har jeg nettopp stått opp igjen!

Gjest catiki21
Skrevet

He he, men ikke bli skuffa om skjermen renner over av snørr og tårer,

Jeg er sææææææær ;)

Du er sikkert i Sverige nå! Håper du finner noe du har bruk for!

Gjest Shira12
Skrevet

Håper det går bra med de undersøkelsene du skal ta i Oslo i morgen. Du må ha lykke til!

Takk. Joda det går bra det, har vært igjennom det meste mange ganger før :o)

Det som er litt pyton er at jeg må ut og fly i morgen og være helt fastendes. Jeg er pleier alltid og drikke mye vann. Men alt går :o)

Gjest catiki21
Skrevet

Takk. Joda det går bra det, har vært igjennom det meste mange ganger før :o)

Det som er litt pyton er at jeg må ut og fly i morgen og være helt fastendes. Jeg er pleier alltid og drikke mye vann. Men alt går :o)

Jeg skal tenke på deg. Fly reisa går nok bra den ser du! Alt hva en greier når en bare vil:o). Jeg liker nemlig også ikke å fly!

hare1365380455
Skrevet

Ja du er jo student. Hva er det du studerer om jeg kan spørre? Jeg har ikke brgynt på mine oppgaver enda, kun fått utdelt en enda, men startet rolig den første uka!

Jeg vil ikke si det her...;) Jeg må levere en hjemme-eksamen i morgen, så jeg skulle ønske jeg hadde fri i dag. :)

Lykke til med studiene dine! Hvilket år er du på?

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg vil ikke si det her...;) Jeg må levere en hjemme-eksamen i morgen, så jeg skulle ønske jeg hadde fri i dag. :)

Lykke til med studiene dine! Hvilket år er du på?

Kanskje du skal bli advokat;)! Greit du ikke vil si hva du studerer. Ja, hvilke år er jeg på. Jeg kan vel ikke forklare min situasjon tilfelle noen kjenner meg her på dol, en vet jo aldri. Jeg er på 2 året mitt, men det er satt sammen av flere år til en greie om du forstår. Det består ikke bare av en "ting"! Har at 3 år ca så har jeg studert i 5 år!

hare1365380455
Skrevet

Kanskje du skal bli advokat;)! Greit du ikke vil si hva du studerer. Ja, hvilke år er jeg på. Jeg kan vel ikke forklare min situasjon tilfelle noen kjenner meg her på dol, en vet jo aldri. Jeg er på 2 året mitt, men det er satt sammen av flere år til en greie om du forstår. Det består ikke bare av en "ting"! Har at 3 år ca så har jeg studert i 5 år!

Neida, det er ikke det jeg studerer. :)

Jeg studerer deltid, så jeg har en stund igjen.

Skrevet

Etter å ha lest om alle som har vondt i halsen, vondt i hodet og feber har det blitt min tur så jeg skal ikke stå opp i dag, i hvert fall ikke før minstemann kommer hjem.

Skrevet

Skal på jobb ikveld, min siste jobbehelg på min gamle arbeidsplass.

Takk og pris for det.

Skrevet

He he, men ikke bli skuffa om skjermen renner over av snørr og tårer,

Jeg er sææææææær ;)

Vi venter i spenning på fortsettelsen ;-)

Skrevet

Oj, du høres akkurat ut som meg.

Jeg er blitt skikkelig snylta idag. Vondt i hodet, snørrete, og oppblomstring av hosten jeg har hatt i 4 måneder nå.

Så her blir det sims2 på laptopen på fanget foran tv'en, og solbærtoddy i koppen, til forelskelsen min kommer og henter meg på vei hjem fra jobb i ti-tiden =)

Gir meg lesefri idag..

Gjest catiki21
Skrevet

Etter å ha lest om alle som har vondt i halsen, vondt i hodet og feber har det blitt min tur så jeg skal ikke stå opp i dag, i hvert fall ikke før minstemann kommer hjem.

Du må ha god bedring! Jeg er sånn som alltid er syk når de fleste er friske. Så for engangskyld er jeg frisk. Men håper du blir bra snart! Ikke forsvinn fra dol for det;)!

Gjest annlovinda
Skrevet

I dag har jeg og minsten vært ute og lekt i snøen i nesten 3 timer. Først på ski og så med akebrett, vi hadde det så gøy.

Resten av dagen vil gå til å vaske tøy og lage middag tenker jeg.

Skal ut å gå en skikkelig tur i kveld da, men det er ikke før minsten er i seng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...