Gå til innhold

Hva skal søndagen brukes til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiste sein frokost før vi gikk ut for å ake i bakken utenfor huset. Har akt og gått litt på ski. Nå har vi alle fem røde roser i kinnene og driver og lager "brennende kjærlighet" til middag. Satser på at ingen ringer på døra, for jeg går rundt i ei skikkelig sexy *not* ullstrømpebukse ;-)

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• MsSophie

3

• Hatsumomo

3

• DarkPink

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21
Skrevet

Oj, du høres akkurat ut som meg.

Jeg er blitt skikkelig snylta idag. Vondt i hodet, snørrete, og oppblomstring av hosten jeg har hatt i 4 måneder nå.

Så her blir det sims2 på laptopen på fanget foran tv'en, og solbærtoddy i koppen, til forelskelsen min kommer og henter meg på vei hjem fra jobb i ti-tiden =)

Gir meg lesefri idag..

God bedring. Håper du blir frisk snart!

Jeg vet ikke hva som er galt med meg! Jeg hadde infeksjon i høst og måtte ta to antibiotika kurer. Forundrer meg ikke om det er det som fortsatt er i kroppen min, selv om det egentlig ikke burde være det!

Jeg må vel komme meg tilbake til sims jeg nå, er fortsatt avhengig av det spillet! Men vet du hvilke symbol/knapp vi kan trykke på for evt å flytte i nytt hus, eller går ikke det?

Ellers lurer jeg på hvor mange som spiller sims for tiden:P!

Skrevet

Vi har akkurat kommet hjem fra skibakken, ungene har fått spille litt Nintendo DS, og nå skal vi gjøre litt skrivelekser med 2. klassingen og jobbe litt med oppussingsprosjektet i underetasjen.

Håper du er i bedre form nå, så du får litt ut av dagen :-)

Skrevet

Være inne med sykt barn...

Og inne skal jeg jobbe endel, bake brød og ikke minst gi minstemor medisiner og oppmerksomhet.

Her er det masse snø, så dette er utrolig kjedelig!

Gjest catiki21
Skrevet

I dag har jeg og minsten vært ute og lekt i snøen i nesten 3 timer. Først på ski og så med akebrett, vi hadde det så gøy.

Resten av dagen vil gå til å vaske tøy og lage middag tenker jeg.

Skal ut å gå en skikkelig tur i kveld da, men det er ikke før minsten er i seng.

Så koslig at folk koser seg i snøen:)! Jeg savner å gå i snø jeg, men ser ikke ut til at jeg får oppleve det helt enda!

Gjest catiki21
Skrevet

Vi spiste sein frokost før vi gikk ut for å ake i bakken utenfor huset. Har akt og gått litt på ski. Nå har vi alle fem røde roser i kinnene og driver og lager "brennende kjærlighet" til middag. Satser på at ingen ringer på døra, for jeg går rundt i ei skikkelig sexy *not* ullstrømpebukse ;-)

Godt å høre at dere har kost dere og har en fin dag!

Skrevet

God bedring. Håper du blir frisk snart!

Jeg vet ikke hva som er galt med meg! Jeg hadde infeksjon i høst og måtte ta to antibiotika kurer. Forundrer meg ikke om det er det som fortsatt er i kroppen min, selv om det egentlig ikke burde være det!

Jeg må vel komme meg tilbake til sims jeg nå, er fortsatt avhengig av det spillet! Men vet du hvilke symbol/knapp vi kan trykke på for evt å flytte i nytt hus, eller går ikke det?

Ellers lurer jeg på hvor mange som spiller sims for tiden:P!

Jeg trodde ikke det var noen på min alder som spilte det =D

Det er 2'eren du har, sant?

Hvis du skal flytte til et nytt hus så må du først gå til nabolaget og legge familien i familiebeholderen. Alle tingene du hadde blir solgt. Så flytter du familien fra familiebeholderen til det nye huset.

Hvis bare noen familiemedlemmer skal flytte, så kan de gjøre det via pc. Fikk du svar på det du var ute etter? =s

Skrevet

Hvis du skal flytte til et nytt hus så må du først gå til nabolaget og legge familien i familiebeholderen. Alle tingene du hadde blir solgt. Så flytter du familien fra familiebeholderen til det nye huset.

Hvis bare noen familiemedlemmer skal flytte, så kan de gjøre det via pc. Fikk du svar på det du var ute etter? =s

Jeg har sims;dyreliv.

Men ehem.., jeg har cheats på det , så jeg har masse penger og kan gjøre nett hva jeg vil.

Dermed ble spillet litt kjedelig i lengden ;)

Gjest catiki21
Skrevet

Vi har akkurat kommet hjem fra skibakken, ungene har fått spille litt Nintendo DS, og nå skal vi gjøre litt skrivelekser med 2. klassingen og jobbe litt med oppussingsprosjektet i underetasjen.

Håper du er i bedre form nå, så du får litt ut av dagen :-)

Jeg våkna ca 4, la meg igjen halv ni og sov til ett. Har fortsatt veldig vondt i magen, jeg har absolutt ikke peiling på hva dette kan være for noe! Ikke har jeg menstrusjonen fått heller enda! Jeg må nok virkelig stikke til legen ang mine mage smerter nå til uka, det startet i går kveld. Ikke får jeg hjelp på legevakta heller. For jeg er absolutt ikke så syk som jeg var i høst og da fikk jeg ikke hjelp. Så jeg lurer på hvor alvorlig det skal være før en får hjelp!

Håper dere fortsatt har en fin søndag. Virker som nesten alle koser seg i dag og det er hyggelig å høre!

Gjest catiki21
Skrevet

Om vi er like gamle så er det nok noen andre som også spiller det:P!

Ja, det er sims 2 jeg har! Helt hekta:P!

Ja, jeg fikk svar på det jeg lurte på. Tusen takk! Håper bare at jeg greier å gjøre det:P!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal tenke på deg. Fly reisa går nok bra den ser du! Alt hva en greier når en bare vil:o). Jeg liker nemlig også ikke å fly!

Det gjør meg ingenting og fly, men jeg skulle gjerne fått lov og drikke vann på flyturen.

Gjest catiki21
Skrevet

Det gjør meg ingenting og fly, men jeg skulle gjerne fått lov og drikke vann på flyturen.

Sånn ja! Selv om du har gjort det mange ganger så greier du det denne gangen selv om det er kjedlig å ikke få lov til å gjøre det du vil! Jeg liker ikke å fly! Men det går hver gang!

Du må fortelle hvordan det gikk når du kommer tilbake! Hvordan forholdene var i Oslo. Lenge siden jeg var der sist nå, siden jeg har flytt!

Skrevet

Brennende kjærlighet? Jeg trodde det var et lokalt Bodø-fenomen, vi pleide å kjøpe det fra varmdisken på Sambo etter skoletid ;)

Du mener sånn med makaroni i hvit saus og kjøttsaus, ost på toppen?

Gjest Shira12
Skrevet

Sånn ja! Selv om du har gjort det mange ganger så greier du det denne gangen selv om det er kjedlig å ikke få lov til å gjøre det du vil! Jeg liker ikke å fly! Men det går hver gang!

Du må fortelle hvordan det gikk når du kommer tilbake! Hvordan forholdene var i Oslo. Lenge siden jeg var der sist nå, siden jeg har flytt!

Det går alltid, men jeg får så forbaska hodeverk. Nå angrer jeg på at jeg ikke sa ja til og bli innlagt i dag, da kunne jeg fått intranevøst (hvordan pokker skrives det?)

Jeg ser veldig lite av Oslo når jeg er der, Gardemoen og Riksen er alt.

Vi har tatt trikken fra Riksen ett par ganger, men jeg blir så sliten, så det blir sulling rundt på området istedenfor.

Skrevet

Jeg har sims;dyreliv.

Men ehem.., jeg har cheats på det , så jeg har masse penger og kan gjøre nett hva jeg vil.

Dermed ble spillet litt kjedelig i lengden ;)

Jeg har også dyreliv ;) Men den eneste cheaten jeg har er for tusenlapper.Og så lager jeg meg selv og kjæresten min, og da er det så spennende å se hvordan barna blir og sånn, så jeg greier aldri å slutte.. =)

Gjest catiki21
Skrevet

Det går alltid, men jeg får så forbaska hodeverk. Nå angrer jeg på at jeg ikke sa ja til og bli innlagt i dag, da kunne jeg fått intranevøst (hvordan pokker skrives det?)

Jeg ser veldig lite av Oslo når jeg er der, Gardemoen og Riksen er alt.

Vi har tatt trikken fra Riksen ett par ganger, men jeg blir så sliten, så det blir sulling rundt på området istedenfor.

Jeg vet ikke hvordan intravanøst skriver. Du får takke ja til å bli innlagt dagen før neste gang om du skal på det fler ganger! Håper det går bra med deg! Lykke til!

Skrevet

Jeg har også dyreliv ;) Men den eneste cheaten jeg har er for tusenlapper.Og så lager jeg meg selv og kjæresten min, og da er det så spennende å se hvordan barna blir og sånn, så jeg greier aldri å slutte.. =)

hehe samme her-... har meg og min mann, og våre to katter! *ler*

Men har så mange spill, så har endel å velge mellom og da blir det ikke sims liksom.

Skrevet

Du må ha god bedring! Jeg er sånn som alltid er syk når de fleste er friske. Så for engangskyld er jeg frisk. Men håper du blir bra snart! Ikke forsvinn fra dol for det;)!

Nei, det er ikke så mye man kan gjøre når man ligger i senga :o)

Tv og dol

Skrevet

Håper du blir ferdig med pakkinga før dere skal flytte da! Sikkert ikke morro for de som tar over deres leilighet og det står igjen nesten en full leilighet med ting og tang:P! Har en følse av at du blir ferdig til tide! Men pakking tar lang tid, ja!

Gjort det selv 2 ganger, men ikke en full leilighet enda, så langt har jeg ikke kommet enda i min verden:P!

Hehe....jeg blir nok ferdig. En gang.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...