Gå til innhold

Hva skal søndagen brukes til?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg kan ikke klage på den avd jeg er på, de er utrolige flinke og greie. God service, de tar godt vare på oss. Vi får god mat, alt vi ønsker av drikke, har helt greie rom som ikke er mer en max 2 senger på.

Men jeg vil eller være hjemme med sambo og guttungen jeg :o)

Men dagene er lange, enten man er på barneavd eller voksen.

Jeg synes barneavdelingen er mye bedre etter det jeg har opplved. Etter hva andre i min familie har ligget på! Men det spørs jo også hva det feiler en også! Jeg var fornøyd med "egetrom" tv, får det en vil. Pluss overaskelser i helgene. Dagene gikk ganske fort for meg når jeg lå der siden jeg måtte lære å gå på nytt så tok det kanske lang tid bare å ta et skritt. Men det er sikkert bra på riksen. Jeg tilhører ullevål for mine ryggplager! Der er jeg veldig fornøyd!

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• MsSophie

3

• Hatsumomo

3

• DarkPink

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21
Skrevet

Det kan faktisk også være at du reagerer på speltet.

Når man bytter ut noe kroppen er vant med, til noe annet, kan kroppen reagere. Da spesielt magen.

Jeg tror ikke det er speltet som er galt, for har ikke spist det på lenge! Tror det er tacoen jeg spiste i går som gjorde ekstra vondt! Men skal til legen så får jeg sjekket det ut! Jeg vil ikke ta fler avføringsprøver, det er så ekkelt. Men må jeg så må jeg!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg synes barneavdelingen er mye bedre etter det jeg har opplved. Etter hva andre i min familie har ligget på! Men det spørs jo også hva det feiler en også! Jeg var fornøyd med "egetrom" tv, får det en vil. Pluss overaskelser i helgene. Dagene gikk ganske fort for meg når jeg lå der siden jeg måtte lære å gå på nytt så tok det kanske lang tid bare å ta et skritt. Men det er sikkert bra på riksen. Jeg tilhører ullevål for mine ryggplager! Der er jeg veldig fornøyd!

Jeg har ikke så gode erfaringer fra andre sykehus, men Riksen er jeg fornøyd med.

Slik er det og bli voksen, da er det ikke så mange overraskelser og få lengre ;o)

Men det er godt og høre at du fikk den behandlingen du trengte! Det er viktig at man blir tatt vare på som pasient.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror ikke det er speltet som er galt, for har ikke spist det på lenge! Tror det er tacoen jeg spiste i går som gjorde ekstra vondt! Men skal til legen så får jeg sjekket det ut! Jeg vil ikke ta fler avføringsprøver, det er så ekkelt. Men må jeg så må jeg!

Taco, ja der har du nok kanskje synderen. Jeg går på medisiner for mine tarmproblem, men taco blir jeg fremdeles dårlig av.

Gjest catiki21
Skrevet

Taco, ja der har du nok kanskje synderen. Jeg går på medisiner for mine tarmproblem, men taco blir jeg fremdeles dårlig av.

Oki! Jeg måtte teste taco, er så lenge siden jeg har hatt kose mat. Men det går bedre nå! Får håpe det bare var tacoen som gjorde det!

Gjest Shira12
Skrevet

Oki! Jeg måtte teste taco, er så lenge siden jeg har hatt kose mat. Men det går bedre nå! Får håpe det bare var tacoen som gjorde det!

Jeg blir i allefall enda dårlig av taco. Og mens jeg var på det dårligeste, fikk jeg knapt spist i meg tacoèn før jeg kunne rigge meg til på badet og bli der resten av dagen.

Gjest er en nybegynner
Skrevet

Jeg har vært på salsakurs i dag, og det var gøy! Hadde barnevakt i tre timer, midt på en søndag, det er en sjeldenhet. Dette skal jeg fortsette med, med jevne mellomrom!

:-)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg blir i allefall enda dårlig av taco. Og mens jeg var på det dårligeste, fikk jeg knapt spist i meg tacoèn før jeg kunne rigge meg til på badet og bli der resten av dagen.

Jeg synes det er kjedlig at en ikke kan spise det en har lyst på. Jeg tror jeg må gå til legen å spørre hva jeg kan gjøre, for jeg vil jo prøve å spise litt av sånn mat også! Jeg elsker kylling, italiensk og mexikansk mat. Men ikke lett nå for tiden! Så jeg prøver å spise "norsk" mat. Tror det kan være taco som gjorde utslaget, for nå gjør det ikke vondt lenger. Bare mensen murringer. Så håper den kommer snart!

Men skal ikke gjøre deg mer sulten siden du ikke kan spise!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg har vært på salsakurs i dag, og det var gøy! Hadde barnevakt i tre timer, midt på en søndag, det er en sjeldenhet. Dette skal jeg fortsette med, med jevne mellomrom!

:-)

Du er hjertlig velkommen hit på dol! Koslig at du skriver.

Vitkig at en koser seg! Ja det er vel en sjeldenhet at en får barnevakt på en søndag, men jeg hadde stilt opp;)! Bare spør meg neste gang!

Skulle ønske jeg også kunne danse slik! Men neida, det går dårlig for da ligger jeg gjerne i flere uker etterpå!

Gjest girasol
Skrevet

Vi spiste sein frokost før vi gikk ut for å ake i bakken utenfor huset. Har akt og gått litt på ski. Nå har vi alle fem røde roser i kinnene og driver og lager "brennende kjærlighet" til middag. Satser på at ingen ringer på døra, for jeg går rundt i ei skikkelig sexy *not* ullstrømpebukse ;-)

LOL når du snakker om ullstrømpebukse... :) I dag var knærten ute med faren og måka snø mens jeg gikk inne med nettopp ullstrømpebukse på, og da jeg hørte knærten rope på utsida gikk jeg ut på verandaen, som venner mot gata vår, og der stod knærten og ropte på faren, mens to naboer hadde stoppt opp og ventet sammen med knærten mens faren tittet i postkassa. De bare stirra på strømpebuksa mi *s* og jeg trakk meg hurtig inn igjen...

Gjest Pontiac
Skrevet

Vi venter i spenning på fortsettelsen ;-)

He he, du er nå god og da togli ;)

Det er nesten snørr og tårer her nå, men endelig må jeg nesten får si, av glede.

Jeg hadde med en trofast gubbe som sa sitt og sammen klarte vi å finne hele tre - 3 - bukser!!!

Jeg valset litt hit og dit og spurte og fant altså tre som satt veldig bra. Det endte opp med hoftebukser, det er nok der jeg har lettest for å finne passende bukser. Den ene tutet da litt men så pen ut med belte så da tok jeg den også.

Tøffe jeans alle tre. Og jaggu var de på salg også.

Kjøpte tre bukse, tre tynne gensere og en t.skjorte for under 1000.- kr *smiler stort*

Og jammen fikk jeg gubben til å kjøpe seg fin olabukse også. Han har kjørt disse altforstore bæleverkene i all tid og nå fikk jeg han til å kjøpe en mer ungdommelig en. Ikke trangt og sånn da, han er jo godt voksen, men iallefall en som fremhevet litt rompe og greier iallefall.

Nice :D

Gjest Pontiac
Skrevet

Du er sikkert i Sverige nå! Håper du finner noe du har bruk for!

Det gjorde jeg vettu cariki21 :)

Tre bukser, tre tynne gensere og en t.skjorte. Og alt for under 1000.- kr.

Og mannen fikk seg en stilig olabukse (jippi, endelig får jeg sett litt av den fine rompa hans) og en fin cardigan.

Og så ble det litt småstæsj ellers da og en mengde kaffe, mat og kake.

:)

Gjest catiki21
Skrevet

Det gjorde jeg vettu cariki21 :)

Tre bukser, tre tynne gensere og en t.skjorte. Og alt for under 1000.- kr.

Og mannen fikk seg en stilig olabukse (jippi, endelig får jeg sett litt av den fine rompa hans) og en fin cardigan.

Og så ble det litt småstæsj ellers da og en mengde kaffe, mat og kake.

:)

Det var virkelig billig! Tror ikke jeg hadde funnet så mye klær som var så billig! Det er godt å finne seg noe nytt! Sverige har ganske mye billig iforhold til her i Norge!

Det var hvertfall godt å høre at du fant det noe!

Skrevet

LOL når du snakker om ullstrømpebukse... :) I dag var knærten ute med faren og måka snø mens jeg gikk inne med nettopp ullstrømpebukse på, og da jeg hørte knærten rope på utsida gikk jeg ut på verandaen, som venner mot gata vår, og der stod knærten og ropte på faren, mens to naboer hadde stoppt opp og ventet sammen med knærten mens faren tittet i postkassa. De bare stirra på strømpebuksa mi *s* og jeg trakk meg hurtig inn igjen...

Hehe, ullstrømpebukser er vel noe av det mest usexy man kan ikle seg tror jeg. Håper naboene kom over synet *flire*

Skrevet

He he, du er nå god og da togli ;)

Det er nesten snørr og tårer her nå, men endelig må jeg nesten får si, av glede.

Jeg hadde med en trofast gubbe som sa sitt og sammen klarte vi å finne hele tre - 3 - bukser!!!

Jeg valset litt hit og dit og spurte og fant altså tre som satt veldig bra. Det endte opp med hoftebukser, det er nok der jeg har lettest for å finne passende bukser. Den ene tutet da litt men så pen ut med belte så da tok jeg den også.

Tøffe jeans alle tre. Og jaggu var de på salg også.

Kjøpte tre bukse, tre tynne gensere og en t.skjorte for under 1000.- kr *smiler stort*

Og jammen fikk jeg gubben til å kjøpe seg fin olabukse også. Han har kjørt disse altforstore bæleverkene i all tid og nå fikk jeg han til å kjøpe en mer ungdommelig en. Ikke trangt og sånn da, han er jo godt voksen, men iallefall en som fremhevet litt rompe og greier iallefall.

Nice :D

Så bra da! Nå ble jeg fornøyd her (sitter og gliser fra øre til øre) :-)

Gjest girasol
Skrevet

Hehe, ullstrømpebukser er vel noe av det mest usexy man kan ikle seg tror jeg. Håper naboene kom over synet *flire*

Ja, he,he, jeg måtte kikke litt ekstra på meg sjøl i speilet etterpå, bare for å "gni det inn" hvilket horribelt syn som må ha møtt dem ;-)

Skrevet

Ja, he,he, jeg måtte kikke litt ekstra på meg sjøl i speilet etterpå, bare for å "gni det inn" hvilket horribelt syn som må ha møtt dem ;-)

Og jeg har klokelig tatt på meg en treningsbukse utenpå den sexy strømpebuksa!

Gjest girasol
Skrevet

Og jeg har klokelig tatt på meg en treningsbukse utenpå den sexy strømpebuksa!

LOL mens jeg fremdeles går rundt i strømpebuksa, til min manns sikkert store fortvilelse ;-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Så bra da! Nå ble jeg fornøyd her (sitter og gliser fra øre til øre) :-)

He he, så koselig at du kan gledes over andres lille suksess slik, det er stort :D

Er virkelig kjempeglad, drar på jobb hver dag og synes det har vært på tide å få seg noen nogenlunde bukser en lang stund nå.

Og det er liksom nedtur å prøve, prøve og prøve og alle tuter like mye.

Åssen fasong har jeg for svarte. Liksom :)

Ble litt lav hoftecut da, litt mer enn jeg normalt ville gått for, men pytt, pytt, ække så gammel vel :D

Skrevet

LOL mens jeg fremdeles går rundt i strømpebuksa, til min manns sikkert store fortvilelse ;-)

Det verste er at mannen min synes jeg er såå nusselig med de strømpebuksene *snøft*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...