Gå til innhold

Hva skal søndagen brukes til?

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Det verste er at mannen min synes jeg er såå nusselig med de strømpebuksene *snøft*

He,he, mannen min har aldri syntes jeg er nusselig med strømpebukser :) Men han er av den overbærende sorten, så han holder ut når jeg enkelte dager henfaller til det behagelige istedenfor det estetiske ;-)

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• MsSophie

3

• Hatsumomo

3

• DarkPink

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He he, så koselig at du kan gledes over andres lille suksess slik, det er stort :D

Er virkelig kjempeglad, drar på jobb hver dag og synes det har vært på tide å få seg noen nogenlunde bukser en lang stund nå.

Og det er liksom nedtur å prøve, prøve og prøve og alle tuter like mye.

Åssen fasong har jeg for svarte. Liksom :)

Ble litt lav hoftecut da, litt mer enn jeg normalt ville gått for, men pytt, pytt, ække så gammel vel :D

Næsj, jeg kommer nok til å bruke hoftebukser til jeg blir 80 jeg! Er jo bare å sørge for at genseren ikke er for kort :-)

Skrevet

He,he, mannen min har aldri syntes jeg er nusselig med strømpebukser :) Men han er av den overbærende sorten, så han holder ut når jeg enkelte dager henfaller til det behagelige istedenfor det estetiske ;-)

Kjærligheten overvinner alt;-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Næsj, jeg kommer nok til å bruke hoftebukser til jeg blir 80 jeg! Er jo bare å sørge for at genseren ikke er for kort :-)

Lang genser ja. Eller at man man helt enkelt måååå holde magen i sånn nogenlunde trimshape :D

Eller kjøpe et tøfft belte med stooooor spenne sånn at en del mage blir gjemt av den ;)

Skrevet

Lang genser ja. Eller at man man helt enkelt måååå holde magen i sånn nogenlunde trimshape :D

Eller kjøpe et tøfft belte med stooooor spenne sånn at en del mage blir gjemt av den ;)

Får vel satse på korsett når magen begynner å tyte for mye ;-)

Skrevet

Planen var å glide langrennskiene, og det tok jammen flere timer. Jeg kom nemlig i skade for å klikke meg inn på www.swixschool.no før jeg begynte, og dermed endte jeg opp med å glide skiene 6 lag.

Håper det fortsatt er sne i morgen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...