Gå til innhold

Billig chartertur til Kreta/vestkysten i mai

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt noen anbefalinger til en billig tur for 2 voksne + 3 barn (minste under 2 år) Skal reise ca 5.-12. mai og være borte 2 uker.

Hviken reisearrangør er flink til å hjelpe med turer som ikke koster skjorta?

Gjest Flystripa
Skrevet

Du kan sjekke alle charterselskapene på solfaktor.no

Åh, takk!

Skrevet

En tur på det tidspunkt lønner det seg å vente med å bestille til ei uke eller to før. Hvilken av de store og kjente arrangørene man bruker er hipp som happ.

Skrevet

Jeg vet ikke hva du anser som billig, men jeg fant en reise til Kreta i mai for 15000 for hele familien i to uker. Hvor reiser dere fra?

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg vet ikke hva du anser som billig, men jeg fant en reise til Kreta i mai for 15000 for hele familien i to uker. Hvor reiser dere fra?

Trondheim

Gjest Flystripa
Skrevet

En tur på det tidspunkt lønner det seg å vente med å bestille til ei uke eller to før. Hvilken av de store og kjente arrangørene man bruker er hipp som happ.

_Tror du det? Jeg har inntrykk av at det aller meste har vært utsolgt i god tid de siste to årene. Må legge til at vi reiser fra Trondheim, og herfra går det ikke så mange fly, som fra evt Oslo.

Skrevet

_Tror du det? Jeg har inntrykk av at det aller meste har vært utsolgt i god tid de siste to årene. Må legge til at vi reiser fra Trondheim, og herfra går det ikke så mange fly, som fra evt Oslo.

Høres rart ut at det er noe særlig press etter reiser så tidlig i mai, midt i skoleåret, men det kan godt hende det er lite restplasser fra Trondheim kontra Gradermoen.

Skrevet

Der har vi vært! Bodde i underetg rett fram på bildet!

Hehe.. Så vittig! Ganske billig med Ving i hvert fall. Ser at Apollo er det dyreste. Star Tour virker også OK på pris. 15 000 for 5 personer i to uker er jo ikke dyrt.

Hvis dere vil ha det enda billigere kan dere jo reise til Dubrovnik den 12.-26. mai med Norwegian for kr 5492 tur/retur for alle fem og så leie dere en leilighet som koster cirka 6000 kr for to uker. Men det er kanskje bedre med en chartertur med barnebasseng og sånn..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...