Gå til innhold

Bli "sjalu" inne på sjekkeside på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger råd!!
Skrevet

Trenger gode råd her! Føler meg ganske snål nå.

For et par mnd siden registrerte jeg meg på en type sjekkeside på nettet for å møte venner eller kjæreste. MEN,,, jeg har tatt meg selv i å være sjalu ovenfor en person jeg har prata mye med. Det er helt koko, det vet jeg. Men jeg blir faktisk sjalu når denne personen har kontakt med andre. Liker personen drit godt og har jevnlig kontakt. Men føler meg helt koko i hodet som blir sjalu bare av en filleting som dette. Personen må jo få ha kontakt med de h*n vil der inne. En skal jo ikke bestemme seg på et vips. Merker at jeg får en magefølelse jeg ikke liker av dette.

Hjeelp meg! Lurer på hva som skjer i nøtta mi av og til

Gjest NurseNovel
Skrevet

Hehe, skjønner at du ikke liker følelsen, men det handler nok om at de fleste av oss har et inderlig ønske om å bli likt/være den helt spesielle. Og redselen for å bli avvist er grusom.

Tror det er mange som har det sånn som deg både in RL og på nett:)

Skrevet

Det er helt normalt og lov å føle det sånn, det viktige er bare at du ikke "lever det ut", for da mister du ham garantert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...