Gå til innhold

Grepet strammes, først kom røykeloven....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, først kom fotoboksene, kameraovervåkingen, sykdomskoder på sykemeldinger, personnummer hos fastlegen, personnummer på resepter.... osv.

Forskerne er umettelige på data å forske på, politikerne er umettelige på forskningsresultater.

Byråkratene sikler av fryd når de kan innføre enda flere kontroller, skjemaer, lover og regler. Da kan de ansette enda flere som er enige med dem, og bygge opp sin kultur. De blir mer og mer fjerne, kyniske og bombastiske.

Så kom røykeloven; det er usunt å røyke. All forskning viser det, derfor kan politikerne og byråkratene iverksette nye lover i god mening.

Og så kommer vi fram til det som er psykopatenes drøm :

Det er usunt å være feit.

Forskerne prøver nå iherdig å produsere grunnlag til politikerne for å trakassere feite folk. Ingen liker feite folk, og ingen liker røykere, derfor er de så lette å få tatt.

Nå skal de begynne å veie barn, og de tør bare såvidt antyde om det, fordi de vet så indelig vel at barna er et lett bytte for kontrollfrikene, og at hvis de trår feil, så får de ikke gjennomført sin drøm. Hvis noen aner at frikene bare vil ha kontroll og leke med mennesker, så blir det bråk.

Det er sunt å være tynn, derfor ivrer de etter å innføre tvang.

I mitt mareritt låser de feite folk inne til de blir tynne.

Blir det virkelighet?

Alt tyder på det.

En her på DOL foreslo å opprette statsdrevne slankeinstitusjoner. Det er rett ut i maretittet. Iskalde gufs fra Sovjetstaten som låste inne og drepte millioner av absurde grunner.

Skrevet

Du skriver: "En her på DOL foreslo å opprette statsdrevne slankeinstitusjoner. Det er rett ut i maretittet. Iskalde gufs fra Sovjetstaten som låste inne og drepte millioner av absurde grunner."

Et enkelt spørsmål:

Hvem/hva dreper flest? Reklamen for fet, usunn mat og røk, eller "Sovjetstaten" (som heldigvis er forsvunnet for lengst)?

Skrevet

Må være slitsomt å være så paranoid som deg. Selv om jeg egentlig mistenker at du er provokatør mer enn paranoid.

Skrevet

Må være slitsomt å være så paranoid som deg. Selv om jeg egentlig mistenker at du er provokatør mer enn paranoid.

Ikke bry deg om meg, hold deg til saken.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

:-)

Godt svart!

Skrevet

Poenget er at du ikke har noen "sak". Det du beskriver er eventyr, eller en form for "religion".

Gjest javisst
Skrevet

"først kom fotoboksene, kameraovervåkingen, sykdomskoder på sykemeldinger, personnummer hos fastlegen, personnummer på resepter.... osv."

Du glemte å nevne internett.

DET er kontroll og forskning det!!

Gjest jovisst
Skrevet

"først kom fotoboksene, kameraovervåkingen, sykdomskoder på sykemeldinger, personnummer hos fastlegen, personnummer på resepter.... osv."

minibank kort og mobiler

Skrevet

Godt svart!

Inlegget mitt var ikke en bønn om en psykiatrisk diagnose, eller om noen kunne fortelle meg hvordan jeg virker på andre.

Skrevet

minibank kort og mobiler

Det begynte da vi begynte å snakke!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Internett er anarki. og samtidig en forbannelse. Vi får en hel generasjon som tror alt finnes på nettet. 99,999% av all informasjon finnes IKKE der. Det som finnes er ofte feil, feil skrevet, forfalsket, løgn og foreldet.

Mer enn 50% av slektsforskningen som finnes på nettet er feil og ubrukelig. Den største feilen er at det er for lett tilgjengelig. Slektsforskning må skje i kildematerialet. Det finnes ikke på internett.

Gjest javisst
Skrevet

minibank kort og mobiler

ikke bare bare mobil og kortnummer.

Internett er tidenes største psykoanalyse av folkemassen.

De som "forsker" og har interesse av det, hvor mye for e ikke ut ved ø følge med å alt det vi surfer på,

vi legger ut vårt liv på internett.

Bruk det med caution ;)

Skrevet

Hehe... :-)

Skrevet

Jeg er litt sliten nå. Dessuten var det glatteveier på fredag, og i dag kom snøen. Så det er vanskelig å komme seg på jobb.

Skal bli herlig å bli innelåst noen måneder sammen med sunn mat, treningsapparat, radio og TV!

Kommer gjerne ut igjn slank og pen til våren. Da har andre overtatt den stressende delen av jobben, da den må utføres daglig innen visse klokkeslett. Jeg får en jobb der jeg får bruke hidet.

Skrevet

Jeg er litt sliten nå. Dessuten var det glatteveier på fredag, og i dag kom snøen. Så det er vanskelig å komme seg på jobb.

Skal bli herlig å bli innelåst noen måneder sammen med sunn mat, treningsapparat, radio og TV!

Kommer gjerne ut igjn slank og pen til våren. Da har andre overtatt den stressende delen av jobben, da den må utføres daglig innen visse klokkeslett. Jeg får en jobb der jeg får bruke hidet.

"Skal bli herlig å bli innelåst noen måneder sammen med sunn mat, treningsapparat, radio og TV!"

Noen begynner å antyde at det ikke skal være -frivillig-, det er det som er betenkelig.

Skrevet

Det begynte da vi begynte å snakke!

Med vennlig hilsen

Det begynte allerede den gang vi etablerte "flokker"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...