Gjest Natiene Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg skal starte blogg. Hvor bør jeg gjøre det? Dagbladet? Wordpress? Hva er lurt? Kan ikke dette jeg... 0 Siter
Gjest blogspot? Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hva skal bloggen handle om? Hvilke funksjoner trenger du? Hvem er målgruppen? 0 Siter
birdie Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Kommer an på om du er ute etter å bli del av et bloggesamfunn eller vil skrive mest for egen del. Anbefaler vel Blogger.com eller Wordpress.com med tanke på funksjonalitet, men VG/Dagbla'-bloggene har muligens et mer sammenknyttet samfunn mtp. å få besøkende/kommentarer og andre som lenker til deg. Om du har mulighet til det er jo også et alternativ å sette opp en Wordpress på eget domene, da er du veldig fri i forhold til hvordan du vil bygge opp siten, men samtidig mer avhengig av aktivt å promotere deg for å få besøkende. Om du vil skrive på engelsk er Vox.com veldig spennende, med mange artige ekstramuligheter i form av å legge til fotoillustrasjoner (de har avtale med et bildebyrå) og media som videoer, musikk og bokomtaler. I forhold til en egeneid blogg så går imidlertid inntektene fra evt. klikk fra disse lenkene til vox.com og ikke i din egen lomme (men erfaringsmessig er det ikke store summene du sier fra deg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.